7 اسفند 1390
شماره خبر: 5215

استقرار 94 شعبه اخذ رأی در نظرآباد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

استقرار 94 شعبه اخذ رأی در نظرآباد

فرماندار نظرآباد اعلام کرد: در روز دوازدهم اسفند، 94 شعبه ثابت و سیار برای جمع‌آوری آرای مردم در این شهرستان و توابع مستقر می‌شود.
سیدابراهیم کسائیان اظهار داشت: براساس قانون انتخابات شهرستان‌های ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان به همراه توابع یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارند.
وی تصریح کرد: زمانی که برای روز انتخابات در این حوزه انتخابیه برنامه‌ریزی می‌شد، ما پیشنهاد حدود 90 شعبه اخذ رأی را با توجه به تراکم جمعیتی به ستاد انتخابات ارائه کردیم.
فرماندار نظرآباد افزود: براساس نیازهای شهرستان در مجموع 94 شعبه اخذ رأی برای جمع‌آوری آرای مردم نظرآباد طراحی و در روز رأی‌گیری در سطح شهرستان و روستاهای تابعه مستقر خواهند شد. کسائیان ادامه داد: از این تعداد 56 شعبه ثابت و سیار در نظرآباد مستقر بوده و به صورتی برنامه‌ریزی کردیم که تمام مردم به راحتی به شعب اخذ رأی دسترسی داشته باشند. وی افزود: هم‌چنین در حوزه روستایی نیز 38 شعبه ثابت و سیار طراحی شده و این تعداد از شعب اخذ رأی در روز انتخابات در روستاهای توابع نظرآباد مستقر خواهند شد.
* 3 هزار نفر در نظرآباد مراحل برگزاری انتخابات را انجام می‌دهند
فرماندار نظرآباد در ادامه اعلام کرد: در روز رأی‌گیری حدود 3 هزار نفر به برگزاری انتخابات کمک کرده و در حوزه‌های نظارتی، بازرسی، امنیتی و انتظامی فعال هستند. کسائیان تأکید کرد: خوش‌بختانه تمام تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور در حوزه انتخابیه نظرآباد فراهم شده و هیچ مشکلی از این نظر نداریم. وی در پایان اظهار داشت: به طور قطع در روز دوازدهم اسفند مردم نظرآباد برای تجدید میثاق با ولایت به پای صندوق‌های رأی آمده و حماسه‌ای دیگر را رقم می‌زنند.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود