8 اسفند 1390
شماره خبر: 5268

150 خبرنگار و عکاس کرج انتخابات کرج را پوشش می دهند/ نصب 18 هزار پوستر در کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

150 خبرنگار و عکاس کرج انتخابات کرج را پوشش می دهند/ نصب 18 هزار پوستر در کرج

مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان کرج گفت: روز 12 اسفند ماه 150 خبرنگار و عکاس اخبار انتخاباتی را پوشش می دهند.
محمد هادی اسلاملو با بیان مطلب فوق گفت: در روز رای گیری 150 خبرنگار وعکاس در شعب مختلف شهرستان کرج و همچنین فرمانداری کرج حضور داشته و اخبار و وقایع انتخابات و روند برگزاری انتخابات و اخذ رای را لحظه به لحظه گزارش می دهند. وی گفت: بنا به مصوبه کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی، کلیه مدیران روابط عمومی های شهرداریهای شهرستان کرج و شهرهای تابعه موظف شده اند با تصویر برداری از روند برگزاری انتخابات در شعب زیر مجموعه خود، مستندی را نحوه گیری، میزان مشارکت و شور و نشاط انتخابات در شعب تحت پوشش خود ارائه دهند.
18 هزار پوستر و 500 بنر تبلیغاتی در کرج نصب شده است
وی در خصوص اقدامات کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی در جهت تبلیغات محیطی و با هدف افزایش شور و نشاط انتخاباتی و تشویق اافکار عمومی به مشارکت در انتخابات پیش رو گفت: در این راستا 18 هزار پوستر تبلیغاتی در شهرستان کرج و توسط کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی چاپ و 80 درصد آنها در سطح شهر توزیع شده است. وی افزود: تعداد 500 بنر نیز در سطح شهر نصب شده و علاوه بر این تعداد کلیه ناوگان اتوبوسرانی شهرستان نیز اقدام به نصب بنر تبلیغاتی با هدف و شعار مشارکت گسترده در انتخابات کرده اند.
ارسال 350 هزار پیامک تبلیغاتی با موضوع حضور در انتخابات
مدیر کمیته تبلیغات واطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان کرج گفت: تا کنون 350 هزار پیامک تبلیغاتی در خصوص تشویق به مشارکت گسترده در انتخابات از سوی این کمیته ارسال شده است. وی همچنین از فعال شدن پنچ تلویزیون شهری و پخش تیزرهای انتخاباتی در سطح شهر کرج خبر داد.



منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود