9 اسفند 1390
شماره خبر: 5303

انصراف 3 کاندیدا در ساوجبلاغ

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

انصراف 3 کاندیدا در ساوجبلاغ


فرماندار شهرستان ساوجبلاغ خبر تأیید صلاحیت یک کاندیدای دیگر در این حوزه انتخابیه از سوی هیئت‌ نظارت را تأیید کرد.
علی حدادی اظهار داشت: پیش از این شورای نگهبان قانون اساسی، اسامی 16 نامزد تأیید صلاحیت شده را به وزارت کشور اعلام کرده بود.
وی تصریح کرد: پس از اعلام اسامی نهایی تأیید صلاحیت شده‌ها، برخی از افراد دوباره به این رأی اعتراض کرده و در نهایت روز گذشته از سوی مراجع صلاحیت‌دار اعلام شد که یک کاندیدای دیگر در حوزه انتخابیه ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان تأیید صلاحیت شده است.
به گفته حدادی، محمدرضا معدنی هفدهمین نفری است که برای حضور در رقابت‌های انتخاباتی از این حوزه انتخابیه تأیید صلاحیت شده است.
* انصراف 3 کاندیدا در ساوجبلاغ
فرماندار شهرستان ساوجبلاغ متذکر شد: در حال حاضر رقابت میان 14 نامزد انتخابات در حوزه انتخابیه فوق وجود دارد، چرا که طی روز گذشته 3 کاندیدا به صورت رسمی انصراف خود را اعلام کردند.حدادی گفت: نامه‌های مربوط به انصراف نامزدهای فوق به ستاد انتخابات ساوجبلاغ ارائه شده و اسناد آن را به ستاد انتخابات مرکزی ارسال کردیم.
* اسامی کاندیداهای نهایی ساوجبلاغ
بر این اساس اسامی نهایی کاندیداهای تأیید صلاحیت شده در حوزه انتخابیه ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان به این شرح است: سیدعلی افتخاری، سیده‌نرجس افتخاری،‌ اکبر افشاری، معصومه آقامحمدی،‌ محمود تک‌فلاح، علی طالقانی‌نژاد، سیداحمد علوی‌اصل، عباس فلاح‌نژاد، مفید کیایی‌نژاد،‌ صنوبر محمد‌بیگی،‌ حسین محمودی، مرتضی منصوردهقان، سیدعبدالرضا میران، سیدمحمد میربزرگی، محمدحسین ‌نژادفلاح، اصغر نومیری و محمدرضا معدنی.



منبع: فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود