11 اسفند 1390
شماره خبر: 5369

برپایی شعبه اخذ رای‌ ویژه اقلیت‌های مذهبی در کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

برپایی شعبه اخذ رای‌ ویژه اقلیت‌های مذهبی در کرج

ستاد انتخابات استان البرز یک شعبه ویژه اخذ رای برای اقلیت‌های مذهبی در این استان دایر می‌کند.
ناصر رجبی اظهار داشت: بر اساس قانون اساسی و همچنین تعالیم دین مبین اسلام هیچ تفاوتی میان انسان‌ها وجود ندارد. وی تصریح کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی برخی از هموطنان ما دارای مذاهب الهی غیر از اسلام می‌باشند و بر اساس قانون آنها از حقوق کامل و برابر با مسلمانان برخوردار هستند. معاون استاندار البرز با اشاره به حضور نمایندگان اقلیت‌های مذهبی در مجلس شورای اسلامی گفت: تعدادی از وکلای مجلس نماینده هموطنان اقلیت مذهبی ما هستند و باید فرصت مناسب برای شرکت آنها در انتخابات فراهم گردد.
رجبی ادامه داد: به همین منظور یک شعبه اخذ رای ویژه برای اقلیت‌های مذهبی در استان البرز فراهم شده تا آنها بتوانند به سهولت در انتخابات آتی مجلس شرکت و نماینده مورد نظر خود را انتخاب کنند. وی تصریح کرد: این شعبه اخذ رای ویژه اقلیت‌های مذهبی در منطقه فردیس کرج دایر است و در روز انتخابات آرای هموطنان غیر مسلمان را جمع‌آوری می‌کند.
رئیس ستاد انتخابات استان البرز افزود: اطلاع‌رسانی لازم درباره محل شعبه فوق برای گروه‌ها و انجمن‌های غیر مسلمان انجام شده است و مطمئن هستیم آنها نیز برای استفاده از حقوق قانونی خود در انتخابات شرکت خواهند کرد. رجبی در پایان تاکید کرد: شرکت در انتخابات تنها وظیفه یک گروه سیاسی و یا قومی خاص نیست و هر کسی که دل در گرو سربلندی ایران دارد روز جمعه در پای صندوق‌های رای حاضر خواهد شد.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود