17 اسفند 1390
شماره خبر: 5558

سفر هیئت دولت به البرز یک روزه است/ زمین چمن ورزشگاه مخابرات محل حضور رئیس جمهور

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

سفر هیئت دولت به البرز یک روزه است/ زمین چمن ورزشگاه مخابرات محل حضور رئیس جمهور

معاون سیاسی امنیتی استانداری البرز در خصوص سفر روز یکشنبه رئیس جمهور و هیئت دولت به استان البرز گفت: در سلسله سفرهای هیئت دولت، استان البرز یکشنبه به مدت یک روز میزبان هیئت دولت خواهد بود و به دلیل سرمای هوا یکی از شهرستانها از این دیدار حذف می شود.
ناصر رجبی با اعلام این خبر افزود: در دور چهارم سفر هیئت دولت، رئیس جمهور شخصا با مردم شهرستانها دیدار خواهد داشت. وی افزود: این دیدار در شهرستانهای نظرآباد و ساوجبلاغ نیز به تفکیک توسط فرمانداری ها در یک ورزشگاه صورت می گیرد.
زمین چمن ورزشگاه مخابرات محل حضور رئیس جمهور
مسئول ستاد استقبال از سفر ریاست جمهوری در ادامه خبر داد: اولین مرکز پیشنهاد شده برای حضور رئیس جمهور در کرج زمین چمن ورزشگاه مخابرات در میدان سپاه بوده است و این پیش بینی می شود که احمدی نژاد روز یکشنبه در همین محل ساعت 9.30 صبح سخنرانی داشته باشد.
کمیته های 27 گانه در فرمانداری ها مستقر می شوند
معاون سیاسی امنیتی استانداری البرز استقرا کمیته های 27 گانه در محل فرمانداری ها را از جمله برنامه های دیگر هیئت دولت برشمرد و گفت: نمایندگان 27 دستگاه خدمت رسان در ستاد فرمانداری ها با حضور یکی از وزرای تام رئیس جمهور حضور می یابند و مدیرکل مسئول به هر حوزه نیز حضور خواهد داشت تا در همین محل مشکلات مردم را بررسی کنند.
وزیر مربوطه در هر اداره مستقر خواهد شد
ناصر رجبی افزود: در هر اداره نیز وزیر مربوط به همان اداره مستقر خواهد شد و ملاقات مردمی خواهد داشت. وی ادامه داد: در مرکز هر استان رئیس جمهور با نخبگان، ایثار گران و مدیران نیز نشستی خواهد داشت و از هر بخش یک نفر گزارش های واحد مربوط به خود را اعلام می کند.
پیگیری مصوبات قبلی عمده هدف سفر هیئت دولت به استان البرز
معاون سیاسی امنیتی استاندار البرز در بخش دیگری به هدف اصلی سفر اشاره کرد و گفت: هدف اصلی این سفر علاوه بر دیدار مردمی، بررسی و پیگیری مصوبات دور اول، دوم و سوم سفر است و با توجه به تازه تاسیس بودن استان البرز این امکان وجود خواهد داشت تا تعداد مصوبات دیگری را هم ارائه دهیم. رجبی افزود: پیش نویس مصوبات جدید در حال آماده شدن است تا شاهد توسعه بیشتر استان باشیم و خود را هم سطح سایر استانها و میانگین کشوری برسانیم.



منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود