18 اسفند 1390
شماره خبر: 5611

معاونان 27 دستگاه دولتی در البرز حضور می‌یابند

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

معاونان 27 دستگاه دولتی در البرز حضور می‌یابند

معاون سیاسی استانداری البرز اعلام کرد: همزمان با حضور دکتر محمود احمدی‌نژاد در استان البرز، معاونان 27 وزارتخانه و دستگاه دولتی برای بررسی مشکلات مردم در این استان حضور می‌ِیابند.
ناصر رجبی اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، رئیس جمهور چهارمین سفر خود را به استان البرز و شهرستان‌های کرج،‌ ساوجبلاغ و نظرآباد روز یکشنبه هفته آینده انجام می‌دهد. وی تصریح کرد: در این سفر دکتر احمدی‌نژاد به صورت مستقیم با مردم دیدار داشته و در جمع شهروندان و ساکنان استان البرز چندین سخنرانی خواهد داشت. معاون سیاسی استاندار البرز افزود: همچنین شخص رئیس جمهور با تشکیل جلسه هیئت دولت در این استان، نحوه اجرای مصوبات استانی دوره اول، دوم و سوم را بررسی خواهد کرد.
* درخواست‌های متعدد مردم برای دیدار با رئیس جمهوری
رجبی با اشاره به اینکه مردم استان البرز از زمان اطلاع از سفر رئیس جمهور به این استان، درخواست‌های مکرری برای دیدار با ایشان مطرح کرده‌اند، گفت: برای بررسی مشکلات شهروندان و روستاییان البرز قرار است نمایندگان تمام دستگاه‌ها و وزارتخانه‌های دولتی در این استان حضور یافته و به صورت مستقیم مشکل مردم را بررسی کنند. وی افزود: به همین دلیل 27 دستگاه نماینده ویژه و دارای اختیار کامل خود را به استان البرز اعزام کرده و این افراد در فرمانداری‌ها مستقر خواهند شد. این مسئول ادامه داد: بنابراین افرادی که دارای مشکلات و یا درخواست‌های مربوط به وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های دولتی هستند، می‌توانند روز یکشنبه به فرمانداری‌ محل سکونت خود مراجعه کنند. رجبی در پایان تاکید کرد: امیدواریم این سفر نیز برای مردم البرز دارای دستاوردهای خوبی بوده و بخش مهمی از نیازهای استان با تصویب طرح‌های ویژه و اجرای آنها برآورده شود.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود