22 اسفند 1390
شماره خبر: 5726

محكومان دادسرای نظامی استان البرزبه مرخصی می روند

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

محكومان دادسرای نظامی استان البرزبه مرخصی می روند

دادستان نظامی استان البرزگفت: همزمان با عید نوروز محكومان دادسرای این شهرستان به مرخصی می روند.
'محمد رضا زاده' در بازدید از ندامتگاه فردیس كرج و ملاقات با محكومان ومتهمان دادسرای نظامی، افزود: تمهیدات لازم برای مرخصی محكومان این دادسرا پیش بینی شده است.
وی گفت: طبق سنوات گذشته رایزنی هایی انجام شده تا تعدادی از محكومان این دادسرا دادسرای نظامی همزمان با سوم خرداد ماه سال آینده (سالروز آزادی خرمشهر) مورد عفو قرارگیرند. همچنین دراین بازدید اعلام شد: محكومان نظامی به حبس ابد به شرط تحمل 5 سال حبس ، محكومان به حبس بیش از 10 سال به شرط تحمل حد اقل دوسال حبس ، محكومان به حبس از 5 الی 10 سال به شرط تحمل یك سال ، محكومان به حبس از یك سال الی 5 سال به شرط تحمل سه ماه حبس و محكومین به حبس كمتر از یك سال به شرط تحمل حد اقل یك ماه حبس مشمول استفاده از مرخصی ایام نوروز می باشند. محكومان به حبس كه باقیمانده حبس آنها كمتر از یك ماه باشد مرخصی منتهی به آزادی اعطاء می شود.
محكومان به جزای نقدی كه باقیمانده جزای نقدی آنها بیش از 30 میلیون ریال باشد به شرط تحمل سه ماه حبس ومحكومین به جزای نقدی كه باقیمانده جزای نقدی آنها كمتر از ده تا سی میلیون ریال باشد به شرط تحمل حداقل یك ماه حبس به مرخصی ایام عید اعزام خواهند شد. همچنین، محكومین جزای نقدی كه مقدار باقیمانده جزای نقدی آنها كمتر از ده میلیون ریال باشد به شرط تحمل دو ماه حبس مرخصی منجر به آزادی به آنها اعطاء می شود.



منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود