22 اسفند 1390
شماره خبر: 5729

وزیر کشور از فرماندار کرج تقدیر کرد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

وزیر کشور از فرماندار کرج تقدیر کرد

سپیدار آنلاین: وزیر کشور ضمن تقدیر از تلاش های صورت گرفته از سوی مسئولان استان به ویژه فرماندار کرج خاطر نشان کرد: خوشبختانه به واسطه همراهی و همکاری مدیران در بخش های مختلف شهرستان و استان به ویژه فرماندار پرتلاش ، گام های مؤثری برای بهبود وضعیت کرج صورت گرفته که قابل تقدیر است.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری کرج، مصطفی محمد نجار با بیان این مطلب در جلسه شورای اداری این شهرستان که با حضور وزیر کشور در سالن جلسات فرمانداری کرج برگزار شد، اظهار داشت: برنامه ریزی برای پاسخگویی به مطالبات به حق مردم و پیگیری مطالبات جدید آنان که به دلیل روند رو به رشد جمعیت به وجود آمده است مهمترین محورهایی است که باید در دستور کار مدیران قرار گیرد.
البرز همچون سایر نقاط کشور کارگاه سازندگی است
وزیر کشور، البرز به ویژه شهرستان کرج را از جمله استان هایی ذکر کرد که به کارگاه سازندگی تبدیل شده است. این مسئول با اشاره به اینکه تشکیل استان البرز مرهون حمایت های ویژه دولت نهم و دهم است، یادآور شد: برای سازندگی البرز باید همه مدیران ومسئولان بسیج شوند تا این استان به جایگاه واقعی خود در کشور دست یابد.
معین استان تهران مورد توجه ویژه دولت است
وزیر کشور با تاکید بر اینکه استان البرز به عنوان معین استان تهران همواره مورد توجه ویژه ریاست محترم جمهور بوده است، گفت: تشکیل این استان از جمله برنامه های مهم دولت برای ساماندهی وضعیت پایتخت در بسیاری از حوزه ها بود که با حمایت مجلس به منصه ظهور رسید. وی تصریح کرد: قابلیت های بالای گردشگری و صنعتی این استان به ویژه شهرستان کرج نکته قابل تاملی است که در صورت برنامه ریزی مناسب درکنار همراهی دولت می تواند بسیاری از معضلات و مشکلات آن را برطرف نماید.
همراهی مردم با نظام شایسته تکریم است
محمدنجار در بخش دیگری از سخنان خود همراهی مردم با نظام و دولت را شایسته تکریم خواند و افزود: حضور و مشارکت گسترده مردم در صحنه انتخابات باعث شد تلاش دشمنان برای کمرنگ جلوه دادن نقش مردم در تعیین سرنوشت خود نقش برآب شود. وی یادآور شد: حضور یکپارچه مردم در این عرصه حساس بیش از گذشته رسالت مسئولان را برای خدمت رسانی صادقانه به آنان سنگین تر کرد. گفتنی است پیگیری مسائل قطار شهری کرج، احداث سایت اداری استان و تکمیل ساختمان استانداری، اختصاص اعتبارات مورد نیاز برای تملک اراضی واقع در طرح بزرگراه های شمالی و جنوبی کرج، خروج زندان ها از کلانشهر کرج برای تامین امنیت بیش از پیش استان، بررسی لایحه شهرستان شدن اشتهارد و فردیس و ساماندهی جاده چالوس، ساماندهی فاضلاب جاده چالوس، تامین اعتبار مرکز صدا و سیمای البرز، رسیدگی به مشکلات مردم در رابطه با بافت های فرسوده و همچنین اختصاص اعتبار مورد نیاز برای راه اندازی بیمارستان های کرج از جمله مواردی بود که در این جلسه مطرح و مقرر شد در جلسه هیئت دولت به آنها پرداخته شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود