26 مرداد 1392
شماره خبر: 57797

روزانه 10هزار تن خاک و نخاله ساختمانی در شهر کرج تولید می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

روزانه 10هزار تن خاک و نخاله ساختمانی در شهر کرج تولید می شود


مدیرکل دفترشهری و شوراهای استانداری البرز از تولید و جمع‌آوری روزانه 10هزار تن خاک و نخاله در کرج خبر داد.
محمد رضا البرزی با بیان این مطلب در کارگروه مدیریت پسماند در استان، اظهار داشت: با توجه به انجام ساخت و ساز و عملیات ساختمانی در شهر کرج میزان تولید ضایعات ساختمانی افزایش زیادی نسبت به گذشته داشته است. البرزی در خصوص تخلیه غیرمجاز خاک و نخاله گفت: به منظور جلوگیری از تخلیه غیرمجاز خاک و نخاله اکیپ‌های ویژه‌ای راه‌اندازی شده است که به ‌صورت شبانه‌روزی عملیات گشت‌زنی را انجام می‌دهند. وی تصریح کرد: در این راستا اکیپ‌های گشت، وظیفه کنترل و نظارت بر کار کمپرسی‌داران و پیمانکاران خاک‌برداری و هدایت آنان به محل مجاز تخلیه را بر عهده دارند.
مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استانداری البرز خاطر نشان کرد: در حال حاضر وضعیت و ظرفیت موجود فقط پاسخگوی دو سال آینده به منظور تخلیه و انباشت نخاله های ساختمانی است بنابراین لزوم اتخاذ تدابیر لازم از جمله ضروریاتی است که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.
جانمايي دپوی نخاله هاي ساختماني در كرج
البرزی همچنین یادآور شد: در حال حاضر دو مركز جمع آوري نخاله هاي ساختماني در منطقه حصار و مركز دفن حلقه دره موجود است و ماشين هاي حمل نخاله هاي ساختماني به طور ساماندهي شده در اين مراكز اقدام به تخليه نخاله مي كنند ولی ضرورت دارد ایجاد جایگاه جدید برای دپو نیز مدنظر قرار گیرد. اين مسئول خاطرنشان كرد: در اين راستا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود