29 مرداد 1392
شماره خبر: 60540

بازدید مدیرکل استانهای ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور از گمرک استان البرز و فرودگاه پیام

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

بازدید مدیرکل استانهای ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور از گمرک استان البرز و فرودگاه پیام


مدیرکل استانهای ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور از گمرک استان البرز و فرودگاه پیام بازدید به عمل آورد.
علی ابراهیمی مدیرکل استانهای ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور به اتفاق مسئولان کمیسیون ستاد مقابله با قاچاق کالا و ارز استان البرز و کارشناسان ستاد از واحداهای مختلف ستادی و عملیاتی گمرک و فرودگاه پیام بازدید کردند. در جریان این بازدید ضمن تشکیل جلسه مشترکی با مدیرکل گمرک و مسئولان انتظامی و امنیتی منطقه مشکلات گمرک استان و دستاوردها و عملکرد این اداره کل مورد بررسی قرار گرفت. افشین امینی مدیرکل گمرک استان نیز در این بازدید با تشریح عملکرد و اقدامات گمرک استان و بیان مشکلات و محدودیت های موجود خواستار توجه بیشتر مسئولان کشوری به گمرک استان البرز با توجه به پتانسیل ها و امکانات این مرکز شد.
صادرات محصولات البرز به کشورهای همسایه
مدیرکل گمرک استان البرز محصولات صادراتی از استان البرز را ماکارونی، آهن آلات، مبلمان، تخم مرغ، خوراک دام و طیور برشمرد که به کشورهای حوزه خلیج فارس، عراق، افغانستان و برخی کشورهای آسیه میانه صادر می شود.
مجوز صادرات فراورده های نفتی گمرک البرز صادر شد
به گفته امینی با اقدامات و پیگیری های کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان البرز و همراهی و موافقت ستاد مبارزه با قاچاق کالاو ارز کشور مجوز صادرات فراورده های نفتی گمرک استان صادر شده و مجوز دارو و کالاهای بهداشتی و آرایشی نیز در دست پیگیری است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود