2 شهریور 1392
شماره خبر: 64140

بودجه سال 92 استان البرز در بخش درآمدها و هزینه ها بیش از 8 میلیارد ریال مصوب شد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

بودجه سال 92 استان البرز در بخش درآمدها و هزینه ها بیش از 8 میلیارد ریال مصوب شد


معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری البرز میزان درآمد و هزینه های سال 92 استان البرز را 8 میلیارد و 287 میلیون و 883 ریال اعلام کرد.
امیر یزدی با اعلام این خبر به تشریح ضوابط اجرايي قانون بودجه سال 92 پرداخت اظهار داشت: بودجه کلان استان البرز در دو بخش «اعتبارات هزینه ای» و «تملک دارایی های سرمایه ای» تعریف شده است.وی افزود: مجموع اعتبارات هزینه ای 894 میلیارد و 291 میلیون ریال و اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای نیز یک میلیارد و 367 میلیون و 262ریال مصوب شده و در مجموع درآمدهای استان 8 میلیارد و 287 میلیون و 883 ریال می باشد. یزدی اعلام کرد: البته با پيگيري هاي استاندار محترم بودجه اعتبارات در بخش تملك دارائيهاي سرمايه اي استان در لايحه پيشنهادي به جمع یک میلیارد 376 میلیون و 262 ريال رسيده است. معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری البرز بیان کرد: شاخص هاي توزيع اعتبارات هزينه ای بر اساس دو بخش بودجه ريزي كارشناسي و بودجه ريزي صفر انجام شده است و استان البرز دارای بیشترین افزایش اعتبارات هزینه ای در مقایسه با 30 استان دیگر است. یزدی به اعتبارات در نظرگرفته شده پروژه های عمرانی جدید نیز اشاره کرد و ادامه داد: بر اساس قانون بودجه سال 92 حداکثر 10 درصد اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای استان برای شروع پروژه های جدید اختصاص می یابد و مابقی به تکمیل پروژه های نیمه تمام استان اختصاص دارد.
20 میلیون ریال به شهرستان های تازه تأسیس اختصاص می یابد
معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری البرز همچنین میزان اعتبارات مصوب شده شهرستانهای تازه تأسیس را نیز 20 هزار میلیون ریال اعلام کرد و گفت: اعتبار آسفالت راههای روستایی فاقد آسفالت 10 میلیون و 810 ریال ،کمک هزینه ساخت مساجد نیز 22 میلیون و 300 ریال مصوب شده است و اعتبارات عمرانی مربوط

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود