3 شهریور 1392
شماره خبر: 65113

سامانه الکترونیکی دولت راه گریز مسئولان از پاسخگویی را می بندد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

سامانه الکترونیکی دولت راه گریز مسئولان از پاسخگویی را می بندد


استاندار البرز راه اندازی سامانه یکپارچه مراسلات الکترونیکی دولت را ظرفیتی بسیار مناسب برای خدمت به مردم عنوان کرد و گفت: با راه اندازی سامانه الکترونیکی دولت در استان راه گریز مدیران و مسئولان از پاسخگویی به مردم و همچنین تعلل کارمندان در انجام امور اداری را می بندد.
دکتر اصغر عربیان با بیان این مطلب در مراسم افتتاحیه سامانه یکپارچه مراسلات الکترونیکی دولت (سیماد) ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت شهیدان رجایی و باهنر و تبریک به مناسبت آغاز هفته دولت اظهار داشت: هفته دولت بهانه ای برای بیان خدمات و اقدامات دولتمردانی است که با اجرای طرح ها و برنامه های مختلف خدمتگزاری صادقانه به مردم را رقم می زنند.
هفته دولت بهانه ای برای مرور عملکرد خدمتگزاران دولت است
وی در ابتدای سخنان خود هفته دولت را بهانه ای برای مرور عملکرد خدمتگزاران دولت عنوان کرد و افزود: هفته دولت فرصتی مغتنم است تا مسئولان دولتی و کارمندان با مرور اقدامات و فعالتیهای خود زمینه لازم را برای خدمت بیشتر به مردم فراهم کنند. استاندار البرز خاطر نشان کرد: ارزش خدمت به آحاد مردم ارزشی مانا و ماندگار است که با رعایت قانون و تلاش در حدود وظایف و اختیارات می تواند لحظه های شیرینی را برای کارمندان و خدمتگزاران به نظام و انقلاب ثبت و ضبط کند.
برنامه دولت برای کاهش هزینه ها و افزایش راندمان کاری محقق شد
دکتر عربیان در بخش دیگری از سخنان خود راه اندازی سامانه یکپارچه مراسلات الکترونیکی دولت را در راستای تحقق برنامه دولت الکترونیک به منظور کاهش هزینه های دورن سازمانی و همچنین افزایش راندمان کاری ذکر کرد و گفت: این برنامه از جمله برنامه های دولت از سالهای گذشته تاکنون بوده است تا در کنار خدمتگزاری به مردم متناسب با پیشرفت فن آوری های نوین نیز اقدام شود.
وی تاکید کرد: با تحقق این مهم و حذف کاغذ از سیستم اداری دستگاه های اجرایی استان انجام امور اداری در کمترین زمان ممکن انجام شده و امکان هرگونه احتمال در راستای گم شدن مکاتبات و یا جعل در اسناد و ... را کاهش داده و به صفر می رساند.
اتلاف زمان در سیکل اداری استان به صفر می رسد
نماینده عالی دولت در استان البرز با اشاره بر اینکه با راه اندازی این سامانه اتلاف زمان در سیکل اداری به صفر می رسد، تصریح کرد: امروز در سایه استفاده از فن آوری های نوین فاصله ها از بین رفته و فاصله زمانی میان مبداء و

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود