3 اردیبهشت 1391
شماره خبر: 6518

ساماندهی دانشگاه‌های البرز در مجموعه‌ای واحد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

ساماندهی دانشگاه‌های البرز در مجموعه‌ای واحد

منتخب مردم کرج از میزان حقوق و دستمزد نمایندگان مجلس گفت و از ساماندهی دانشگاه های استان در مجموعه ای واحد و آبادانی اسلام آباد در آینده ای نزدیک خبرداد.
محمد جواد کولیوند درباره شفاف سازی حقوق نمایندگان خانه ملت و بهارستانی ها گفت: حقوق نمایندگان برمبنای مدرک تحصیلی آنها محاسبه می شود و در این بین سابقه کار، بازنشسته یا شاغل بودن نیز در تعیین حقوق نماینده مجلس بی تاثیر نیست. منتخب مردم کرج عنوان کرد: حقوق نمایندگان بر اساس سه گروه 19،20 و 21 رتبه بندی خواهد شد و رتبه 21 نیز برای استاد تمام و هیئت علمی دانشگاه محاسبه می شود. کولویند افزود: حقوق نمایندگان مجلس از دو میلیون و صد هزار تومان تا دو میلیون پانصد هزار تومان فرا تر نخواهد بود.
ساماندهی دانشگاه های کرج
کولیوند در بخش دیگری به ساماندهی دانشگاه های کرج اشاره کردو گفت: به زودی دانشگاه جامع علوم پایه البرز در این استان ایجاد می شود و کلیه رشته را نیز دارا خواهد بود. وی افزود: کلیه دانشگاه های استان اعم از پیام نور، خوارزمی، علمی کاربردی و... نیز در مجموعه ای ساماندهی می شوند. نماینده مردم کرج گفت: استان البرز به زودی نسبت به سایر استانها در بحث وجود مراکز علمی پیشتاز خواهد بود.
اسلام آباد در آستانه آبادانی
کولیوند در بخش دیگری به رسیدگی وضعیت منطقه اسلام آباد اشاره کرد و گفت: جلسه ای به همراه اکبریان با معتمدین در این منطقه داشتیم و به زودی اقداماتی از سوی شهرداری و آبفای استان به منظور ساماندهی وضعیت اسلام آباد صورت خواهد گرفت.



منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود