10 اردیبهشت 1391
شماره خبر: 6629

بودجه سال 91 دستگاه های کرج بر اساس واقعیت ها تخصیص می یابد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

بودجه سال 91 دستگاه های کرج بر اساس واقعیت ها تخصیص می یابد

سپیدار آنلاین: فرماندار کرج تاکید کرد: بودجه سال 91 دستگاه های شهرستان کرج بر اساس واقعیت های موجود در سطح مناطق، شهرها و روستاها تخصیص می یابد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان کرج، مهدی ایران نژاد با بیان این مطلب در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان که در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد، اظهار داشت: سفرهای منطقه ای فرمانداری از شهرها و بخش های مختلف شهرستان که در ادامه سفرهای سال گذشته صورت می گیرد این امکان را برای مدیران و تصمیم گیران فراهم می کند تا بر اساس واقعیت های موجود منطقه برنامه ریزی کرده و اعتبارات موردنیاز را تخصیص دهند. وی افزود: بر این اساس مدیران دستگاه های مختلف شهرستان باید تا 15 اردیبهشت ماه سال جاری نسبت به ارائه لیست برنامه و پروژه های پیشنهادی خود اقدام کنند.
پروژه های شهرستان کرج به 352 پروژه افزایش یافت
این مسئول در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه پروژه های شهرستان کرج به 352 پروژه افزایش یافته است، یادآور شد: در این راستا پیشرفت فیزیکی پروژه ها 91 درصد است که حاکی از تلاش و عملکرد مثبت مدیران دستگاه های مختلف دارد. ایران نژاد تصریح کرد: اعتبار مصوب شهرستان کرج از 450 میلیارد ریال به 680 میلیارد افزایش یافت که معادل 86 درصد آن به دستگاه های اجرایی اختصاص یافته است. وی از احتمال افزایش اعتبارات شهرستان در سال 91 خبر داد و گفت: بر اساس وعده های داده شده و پیگیری های مستمر استاندار محترم البرز، احتمالا اعتبارات شهرستان کرج در سال 91 به دو برابر افزایش یابد که می تواند موجب تحولات چشمگیری در سطح شهرستان به شمار رود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود