12 اردیبهشت 1391
شماره خبر: 6682

فرهادی: افراد متخصص وارد بدنه شهرداری شوند

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

 فرهادی: افراد متخصص وارد بدنه شهرداری شوند


استاندار البرز با تاکید بر لزوم تخصصی شدن امور در شهرداری ها بیان کرد: هم اکنون بیش از هفت هزار پرسنل در شهرداری مشغول خدمات رسانی هستند که ضروری است در جذب این افراد به بدنه شهرداری تخصص در اولویت قرار گیرد.
عیسی فرهادی در مراسم گرامیداشت روز شورا در محل باشگاه میلاد اظهارداشت: برای رسیدن به اهداف کلان شهری موارد مختلفی دست در دست یکدیگر می دهند و در واقع تمام این ارگانها همچون حلقه های واحد در پیکره یک زنجیره عمل می کنند.وی افزود: در این میان آنچه حائز اهمیت است سلامت توام با اخلاص کاری است که ضمن جلب رضایت خداوند بستر رضایتمندی مردم را نیز فراهم می کند.این مسئول ادامه داد: اهمیت اجرای امور بر مبنای مشورت تا جایی است که یکی از آیات قرآن به نام شورا نامگذاری شده است.
خرد جمعی منجر به اجرای کارهای بزرگ می شود
فرهادی بیان کرد: توجه به خرد جمعی و تجمیع سلیقه ها و ایده های متفاوت برای رسیدن به هدف مشترک کار بسیاری مشکلی است و در واقع خرد جمعی منجر به اجرای کارهای بزرگ می شود.این مسئول بیان کرد: بی شک ماحصل بهره گیری از خرد جمعی در سال 90 منجر به شکوفایی امور در کرج شد.استاندار البرز با بیان اینکه شورای شهر کرج در این رهگذر عملکرد مطلوبی داشته است، گفت: شورای شهر مهمترین همراه شهرداری در رسیدن به اهداف خود بوده است. وی عنوان کرد: ایجاد زیرساخت های مختلف از جمله مواردی بود که در دستور کار قرار گفت و امید می رود در سال 91 نیز شاهد اجرای طرح های مختلف در این استان باشیم.
لزوم ثبات مدیریتی برای تسریع در امور مختلف
فرهادی در ادامه با تاکید بر ثبات مدیریتی در استان، تغییرات متعدد شهرداران در برخی از شهرهای اقماری استان را عامل ایجاد وقفه در خدمتگزاری دانست و خواستار توجه بیشتر شوراهای شهر به این امر شد.استاندار البرز در ادامه با تاکید بر لزوم تخصصی شدن امور در شهرداری ها بیان کرد: هم اکنون بیش از هفت هزار پرسنل در شهرداری مشغول خدمات رسانی هستند که ضروری است در جذب این افراد به بدنه شهرداری تخصص در اولویت قرار گیرد.
وی با بیان اینکه بهره گیری از پتانسیل نظام مهندسی ضروری است خواستار استفاده از این ظرفیت در بدنه شهرداری کرج برای ایجاد جهش های عمرانی با بهره گیری از تخصص و مدیریت علمی شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود