20 خرداد 1391
شماره خبر: 7740

کمبود هزار تخت بیمارستانی در البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

کمبود هزار تخت بیمارستانی در البرز

نماینده مردم کرج در مجلس گفت: استان البرز با کمبود هزار تخت بیمارستانی مواجه است و باید برای وضعیت بهداشت و درمان استان چاره ای اندیشی شود.
عزیز اکبریان از کمبود هزار تخت بیمارستانی در این استان خبر داد و گفت: باید برای تامین نیازهای بهداشت و درمان استان چاره ای اندیشی شود. وی عنوان کرد: ایجاد زیر ساخت های مسکن مهر در استان البرز با توجه به احداث 110 هزار واحد مسکن مهر در کرج ضروری است. وی یادآور شد: دو بیمارستان در هفته دولت سال گذشته کلنگ زنی شده است اما اکنون هیچ گونه عملیات ساختمانی در این مکان ها شروع نشده است. نماینده مردم کرج گفت: اتوبان شهید همت با تمام پیگیری های دولت در سفر اول ، دوم، سوم و چهارم هنوز در نیمه راه است و مسولان امر باید به این پروژه سرعت ببخشند.
وضعیت اسفبار دانشگاه های البرزرسیدگی شود
وی در ادامه به وضعیت اسفبار و بی صاحب دانشگاه ها در کرج و خصوصا دانشگاه خوارزمی ( تربیت معلم سابق) اشاره کرد و گفت: این وضعیت باید از سوی وزارت علوم پیگیری شود تا اساتید، دانشجویان و مردم را از این بی سر و سامانی نجات دهند. اکبریان به لزوم تخلیه زندان ها از کرج اشاره کرد و گفت: این شایسته مردم کرج نیست که به جای دانشگاه و بیمارستان چهار زندان بزرگ داشته باشند که باعث نا هنجاری و نا امنی های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی شود . وی در پایان گفت: راه اندازی صدا و سیمای البرز که در سفر سوم هیئت دولت برای آن قول شش ماهه داده شده بود و هم اکنون از آن بیست ماه می گذرد باید سریع تر بهره برداری شود.



منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود