21 خرداد 1391
شماره خبر: 7768

تعامل دانشگاه و صنعت سبب تحقق شعار امسال می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

تعامل دانشگاه و صنعت سبب تحقق شعار امسال می شود

معاون سیاسی و امنیتی استاندار البرز گفت: تعامل دانشگاه و صنعت می تواند سبب تحقق شعار امسال شود.
ناصررجبی در نشست استانی شورای راهبردی اساتید دانشگاه های با تولیدکنندگان استان که در هتل گاجره دیزین برگزار شد، اظهار داشت: تعامل دانشگاه و صنعت می تواند سبب تحقق شعار تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی شود. وی گفت: تعامل دانشگاه و صنعت می تواند ما را به اهداف نزدیک تر کند، توجه ویژه به زیرساختهای نظام ضروری است تولید علم و حمایت از صنعت از نیازهای روز جامعه است و اصلاح مصرف و بسط اصلاح فرهنگی و علم در دانشگاه ها می تواند در این زمینه موثر باشد.
ارتباط تنگاتنگ بین دانشگاه و صنعت باید مد نظر قرار گیرد
معاون سیاسی و امنیتی استاندار البرز تاکید کرد: ارائه پژوهشهای کارآمد و ارتباط تنگانگ ، بومی سازی، به روز رسانی کیفیت و کمیت کتب دانشگاهی، حمایت از رشته های فنی و کارگاهی و حمایت از دانشجویان مبتکر و مخترع می تواند ما راه به اهداف نزدیک تر کند.
چهار هزار واحد تولیدی و صنعتی در استان البرز فعال است
وی افزود: در حال حاضر چهار هزار واحد تولیدی و صنعتی در استان البرز وجود دارد جا دارد که از ظرفیتهای دانشگاه ها نیز استفاده کنیم و امسال باید به این موضوع توجه ویژه ای داشته باشیم. معاون سیاسی و امنیتی استاندار البرز گفت: در هر جلسه ای راهکارهای تحقق شعار امسال مورد توجه ما بوده است. رجبی ادامه داد: اولین جرقه ای نشست استانی شورای راهبردی اساتید دانشگاه های با تولیدکنندگان استان در جلسه کمیسیونهای دانشجویی و کارگری شورای تامین استان البرز زده شد و باید از تجربیات دست اندرکاران برای تحقق این شعار استفاده کنیم.



منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود