11 تیر 1391
شماره خبر: 8454

دفتر ارتباط مردمی نماینده مجلس در چهار باغ افتتاح شد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

دفتر ارتباط مردمی نماینده مجلس در چهار باغ افتتاح شد

سپیدار آنلاین: با حضور حجه الاسلام و المسلمین حاج آقا کیایی نژاد، حدادی فرماندار شهرستان ساوجبلاغ، بخشدار چهارباغ، مهندس فرهنگ رنجبر شهردار چهارباغ و رئیس و اعضای شوراهای اسلامی بخش و شهر چهارباغ و خانواده های معظم شهدا.
دفتر ارتباط مردمی نماینده مردم شریف شهرستانهای ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی در شهر چهارباغ افتتاح شد. حجه الاسلام کیایی نژاد نماینده دور نهم مجلس شورای اسلامی طی سخنانی هدف از راه اندازی این دفتر را جلوگیری از تردد مردم بخش و شهر چهارباغ به مرکز شهرستان اعلام و اظهار امیدواری کرد تا آنچه خواست مردم است در چهارباغ قوانین محقق شود. گفتنی است پس از اقامه نماز جماعت در مسجد جامع چهارباغ از خانواده معزز شهیدان قربانی به اتفاق شهردار و بخشدار دیدار کردند. قابل ذکر است کلیه هزینه ها اعم از اجاره ساختمان دفتر نماینده و تهیه تجهیزات اداری توسط شورای اسلامی شهر و شهرداری تامین شده است.

ميهمان
پاسخ 11/05/1391 - 21:04 عباس احمدی
سلام مردم خوب و نجیب چهارباغ از اینکه دفتر نماینده محبوب و ولایتمدار در آنجا افتتاح شد خوشحالم . چون مردم عزیز چهار باغ دیگر نیاز به حضور در هشتگرد ، برای حل مشکلات خودشان ندارند. در پایان برای کیایی نژاد عزیز آرزوی موفقیت در امر خطیر نمایندگي مینمایم .شما هم دعا کنید.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود