18 تیر 1391
شماره خبر: 8659

اکثر پروژه‌های عمرانی در روستاهای البرز تکمیل شده است

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

اکثر پروژه‌های عمرانی در روستاهای البرز تکمیل شده است

معاون عمرانی استاندار البرز گفت: با انجام کار شبانه‌روزی و تلاش مضاعف شاهد اتمام و تکمیل اکثر پروژه‌های عمرانی در روستاهای این استان هستیم.
احمد افضلی اظهار داشت: پس از تشکیل استان البرز و با انجام کار کارشناسی به این نتیجه رسیدیم که روستاهای استان از نظر اجرای پروژه‌های عمرانی و خدماتی فاصله زیادی با شهرها و شهرستان‌های ما دارند. وی تصریح کرد: به همین دلیل یکی از اولویت‌های اصلی را خدمت‌رسانی بیشتر در روستاها از طریق اجرای طرح‌های ضربتی روستایی قرار دادیم.
معاون استاندار البرز عنوان کرد: خوشبختانه حمایت ویژه‌ای از سوی دستگاه‌های ملی از این طرح‌ها شد و شاهد بودیم که در سفرهای استانی، دولت طرح‌هایی را ویژه روستاها تصویب و اعتبارات مالی لازم را نیز تخصیص داد. افضلی افزود: طی یک سال اخیر در بیش از 120 روستای واقع در استان البرز پروژه‌های مهمی چون احداث دیوارهای حائل، ساماندهی حاشیه رودخانه‌ها و همچنین پل بر روی رودخانه‌ها، طرح‌های بهداشتی و درمانی، امنیتی و عمرانی اجرایی شده است. وی تصریح کرد: برای اجرای این طرح‌ها که خدمات خوبی به مردم ساکن روستاها ارائه داده، بیش از 145 میلیارد ریال هزینه شده است.
اولویت اصلی اتمام پروژه‌های نیمه تمام است
معاون عمرانی استاندار البرز یادآور شد: در حال حاضر پروژه‌های مربوط به 124 روستا در این استان به طور کامل تکمیل شده و مردم از خدمات آنها بهره‌مند هستند. افضلی خاطرنشان کرد: از این پس اولویت اصلی ما اتمام و تکمیل پروژه‌های نیمه‌ تمام روستایی است و تلاش می‌کنیم با جذب اعتبارات تخصیص یافته،‌ در زمان مقرر پروژه‌های عمرانی فوق را به پایان برسانیم. وی در پایان اذعان داشت: تحقق این مهم نیازمند همکاری‌های میان دستگاهی بوده و نهادهای مرتبط باید تلاش بیشتری داشته باشند.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود