24 اردیبهشت 1391
شماره خبر: 6967

اجرای 163 طرح عمرانی طی یک سال

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

اجرای 163 طرح عمرانی طی یک سال

علی حدادی امروز اظهار داشت: دولت تلاش ویژه‌ای برای اجرای پروژه‌های عمرانی در راستای دستیابی به توسعه پایدار طی سال‌های اخیر انجام داده است. وی تصریح کرد: اگر به لوایح بودجه طی سال‌های اخیر دقت کنیم، در می‌یابیم که بودجه عمرانی کشور در این مدت رشد چشمگیری داشته است. عالی‌ترین مقام اجرایی دولت در ساوجبلاغ ادامه داد: نتیجه توجه دولت اجرای پروژه‌های عمرانی بسیار بزرگ و تحقق توسعه همه جانبه کشور در این مدت است.
تاکید دولت بر اجرای سریع پروژه‌های عمرانی
حدادی در ادامه به تاکید دولت بر اجرای سریع پروژه‌های عمرانی اشاره کرد و گفت: در گذشته اجرای برخی از پروژه‌ها حتی یک دهه طول می‌کشید که خوشبختانه دولت در این دوره تاکید دارد که مردم باید در کمترین زمان و با صرف هزینه معقول شاهد اتمام پروژه‌ها و بهره‌برداری از خدمات آن باشند. وی افزود: این توجه دستاوردهای بسیاری برای کشور داشته است به صورتی که امروز شاهد هستیم بسیاری از پروژه‌های عمرانی در مدت زمان کوتاهی و با شرایط مطلوب اجرا و به بهره‌برداری می‌رسد. فرماندار ساوجبلاغ خاطرنشان کرد: به‌عنوان نمونه در این شهرستان تنها طی سال گذشته 163 طرح بزرگ عمرانی آغاز و به اتمام رسیده است. حدادی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه چه تعداد طرح نیمه‌ تمام عمرانی در این شهرستان وجود دارد، گفت: تعداد اندکی از طرح‌ها باقی مانده و در حال حاضر 28 طرح عمرانی نیمه تمام در ساوجبلاغ شناسایی شده است.
وی افزود: علت عدم تکمیل آنها، عدم جذب اعتبارات مصوب بوده که از دستگاه‌های اجرایی متولی طرح خواسته‌ایم که طی مدت بسیار اندکی اقدام به جذب تمام اعتبارات کنند. حدادی گفت: برای این امر نیز ضرب‌العجل تعیین و تاکید کرده‌ایم که هیچ بهانه‌ای پذیرفته نخواهد شد. وی در پایان اظهار داشت: امیدواریم دستگاه‌های اجرایی و مدیران مسئول طرح‌های عمرانی نیمه تمام با تلاش بیشتر هر چه سریعتر اقدامات لازم برای پایان عملیات اجرایی این طرح‌ها را انجام و گزارش‌های لازم را به فرمانداری ساوجبلاغ ارائه کنند.



منبع:فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود