27 تیر 1391
شماره خبر: 9057

کسب رتبه نخست تولید گندم البرز توسط کشاورزان نظرآبادی

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

کسب رتبه نخست تولید گندم البرز توسط کشاورزان نظرآبادی

سپیدار آنلاین: فرماندار نظرآباد گفت: رتبه نخست تولید گندم استان البرز در اختیار کشاورزان فعال در این شهرستان است.
سید ابراهیم کسائیان در نظرآباد اظهار داشت: شهرستان دارای توان و ظرفیت بالایی در بخش کشاورزی و دامداری است و اکثر قریب به اتفاق اراضی نظرآباد تحت پوشش فعالیت‌های کشاورزی و باغداری قرار دارد. وی تصریح کرد: با حمایت‌هایی که دولت از بخش کشاورزی انجام داده و ارائه تسهیلات مالی و خدماتی به فعالان این حوزه، شاهد توسعه چشم‌گیر این بخش در نظرآباد طی سه سال اخیر بودیم.
نظرآباد قطب کشاورزی و دامداری استان البرز است
فرماندار نظرآباد اعلام کرد: بخش مهمی از نیاز استان البرز و استان‌های همجوار از جمله پایتخت به محصولات کشاورزی به ویژه گندم در این راضی این منطقه کشت و تامین می‌شود.
کسائیان افزود: در حال حاضر بیشترین سطح زیر کشت گندم استان البرز در نظرآباد بوده و اکثر گندم استان نیز توسط کشاورزان این شهرستان تولید شده است. وی تاکید کرد: با در نظر گرفتن فعالیت‌های روستاییان زحمت کشور نظرآبادی به این نتیجه می‌رسیم که در حال این شهرستان تبدیل به قطب اصلی کشاورزی استان البرز شده است. این مسئول ادامه داد: برای توسعه این بخش‌ها و رسیدن به اهداف کلانی که پیش‌بینی کرده‌ایم، لازم است که حمایت‌های دولتی از بخش خصوصی در افزایش یابد. فرماندار نظرآباد اعلام کرد: دولت در این زمینه امکانات خوبی را در نظر گرفته و استانداری البرز و فرمانداری و دستگاه‌های اجرایی در این استان برای ارائه تسهیلات لازم آماده هستند. کسائیان در پایان اذعان داشت: هدف از ارائه حمایت‌های دولتی توسعه بخش کشاورزی و دامداری منطقه است و در صورت تکمیل طرح‌های فوق می‌توانیم تمام نیاز استان تهران و البرز را در نظرآباد تامین کنیم.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود