27 تیر 1391
شماره خبر: 9078

استاندار البرز: این استان با آسیب های اجتماعی ویژه ای مواجه است

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

 استاندار البرز: این استان با آسیب های اجتماعی ویژه ای مواجه است

سپیدار آنلاین: استاندار البرز گفت: این استان به دلیل شرایط خاص جمعیتی و مهاجرت پذیری بالا با آسیب های اجتماعی ویژه ای مواجه است .
'عیسی فرهادی' در همایش تجلیل از كارآفرینان برتر استان افزود: استقرار چند زندان دراستان و قرار گرفتن در مجاورت پایتخت از جمله دلایل بروز این شرایط خاص در البرز است .
وی با تشریح مولفه های آسیب پذیری استان گفت: رشد بی رویه جمعیت ، وضعیت استقرار زندانها، قرارگیری در حاشیه تهران، مراجعه معلولان و اقشار آسیب پذیر برای شغل و یافتن موقعیت ها موجب آسیب پذیری این استان از ابعاد گوناگون شده و همین امر ضرورت فعالیت های سازمان حمایتی از جمله بهزیستی را دوچندان كرده است . فرهادی گفت: خیرین بهزیستی استان البرز به مراتب از سایر استانها پیشی گرفته اند و باید بیشتر مورد توجه قرار گیرند. استاندار البرز عنوان كرد: تلاش های سازمان بهزیستی شایسته بوده اما این واقعیت قابل انكار نیست كه بدون حمایت خیرین امكان مساعدت به تمام اقشار آسیب پذیر استان غیر ممكن است، ازاین رو جایگاه خیرین بهزیستی مهم تلقی می شود. وی ضمن ارج نهادن به فعالیت های خیرین و جایگاه ویژه آنها در نزد خداوند گفت: گروهی از انسان ها در طول زندگی دچار جرقه هایی شده اند و راه صد ساله را یك شبه با كمك به نیازمندان طی كرده اند كه با ماه ها نماز و عبادت بدست می آید.



منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود