31 تیر 1391
شماره خبر: 9181

ایران در تولید انواع تسلیحات دفاعی خودکفا است

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

ایران در تولید انواع تسلیحات دفاعی خودکفا است

سپیدار آنلاین: نماینده مردم ساوجبلاغ و نظرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: ایران اسلامی امروز در تولید انواع تجهیزات و تسلیحات دفاعی خودکفا شده است.
حجت‌الاسلام مفید کیایی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: امام امت (ره) در دوران هشت سال دفاع مقدس و پس از ایشان رهبری معظم انقلاب اسلامی بارها تاکید فرمودند که تحریم‌ها و تهدیدهای دشمنان برای ملت ایران نعمت و برکت بسیاری به همراه دارد. وی تصریح کرد: کسانی که از دیدگاه‌ها و اعتقاد مردم و رهبری ایران، به ویژه آرمان‌های ما اطلاعی نداشتند، معنی حقیقی این فرمایشات و رهنمودها را درک نکرده و ما را متهم به جنگ‌طلبی می‌کردند. نماینده مردم ساوجبلاغ و نظرآباد در خانه ملت ادامه داد: آنها ادعا کردند که مردم ایران و رهبران انقلاب به دنبال صلح نبوده و می‌گویند جنگ برای ما برکت دارد و آن را ادامه می‌دهیم. این مسئول افزود: این در حالی است که معنی حقیقی و اصلی رهنمود بزرگان انقلاب آن است که ما با اعتقاد به آرمان‌های خود و ایمان به راهی که در پیش گرفته‌ایم،‌ حتی از تهدید و تحریم دشمنان نیز فرصت می‌سازیم. کیایی‌نژاد گفت: به همین دلیل کشوری که از توانایی تولید یک فشنگ را نداشت،‌ امروز موشک‌های دوربرد تولید می‌کند.
ایران به دنبال تنش و جنگ نیست
نماینده مردم ساوجبلاغ و نظرآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیشینه غنی فرهنگی و مذهبی ملت ایران تاکید کرد: در طول تاریخ به ویژه طی سه دهه اخیر ثابت کرده‌ایم که خواستار جنگ‌ و تنش با هیچ کشور و ملی نیستیم. وی ادامه داد: از سوی دیگر بارها به دشمنان ایران نشان دادیم که در راه دفاع از کشور و آرمان خود کوتاهی نکرده و پاسخ دشمنی را قاطعانه می‌دهیم. کیایی‌نژاد در پاسخ به این پرسش که چرا آمریکایی‌ها اخباری مبنی بر افزایش ناوهای خود در خلیج فارس و یا برگزاری مانورهای نظامی در منطقه را منتشر می‌کنند؟ گفت: هدف آنها ایجاد رعب و وحشت در میان ایرانیان است، غافل از اینکه ملت ایران با این تهدیدها دست از آرمان‌های خود بر نمی‌دارند. این مسئول با اشاره به آمادگی دفاعی نیروی دریایی سپاه و ارتش جمهوری اسلامی ایران در آب‌های آزاد و بین‌المللی تاکید کرد: ایران اسلامی امروز در تامین نیازهای دفاعی خود به ویژه تسلیحات پیشرفته نظامی خودکفا است. وی در پایان اذعان داشت: به طور قطع نیروهای نظامی و دفاعی ما اجازه تعرض به ایران اسلامی را نداده و نیروهای سپاه و ارتش اشتباه آمریکایی‌ها و یا هر کشور دیگری را قاطعانه پاسخ می‌دهند.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود