27 فروردین 1391
شماره خبر: 6313

ارتش و سپاه دو بازوی توانمند ولایت هستند

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

ارتش و سپاه دو بازوی توانمند ولایت هستند

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: در حال حاضر ارتش جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب مانند دو بازوی توانمند ولایت برای دفاع از اسلام و انقلاب فعالیت می‌کنند.
عزیز اکبریان در آستانه روز ارتش اظهار داشت: در طول 3 دهه گذشته که انقلاب و ملت ما تحت تهدید‌های بسیاری قرار داشته و دارند،‌ اقتدار نیروهای مسلح از جمله ارتش موجب خنثی‌سازی توطئه دشمنان شده است. وی تصریح کرد: در این مدت نیروهای نظامی کشورمان به ویژه سپاه و ارتش هم‌چون دو بال نیرومند و توانمند برای ولایت عمل کرده و با اقتدار کامل از آرمان‌های اسلام و انقلاب و کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی و منافع ملت ایران دفاع کردند.
*‌ وحدت سپاه و ارتش باید حفظ شود
این مسئول با تأکید بر اینکه مهم‌ترین ویژگی در رابطه با سپاه و ارتش، وحدت و هم‌دلی این دو نیروی نظامی مقتدر کشورمان است، گفت: کشورهای غربی و دشمنان داخلی و خارجی تلاش بسیاری داشته و دارند تا میان سپاهیان و ارتشی‌ها اختلاف اندازند. اکبریان تأکید کرد: علت دسیسه‌های دشمنان این است که در دوران هشت سال دفاع مقدس شاهد بودند، برادری و وحدت میان سپاه و ارتش مهمترین عامل بازدارنده در مقابل تجاوز جنایتکاران رژیم بعث عراق و صدام بود. وی اظهار داشت: این وحدت پس از جنگ به کمک ما آمد و برای حفظ سربلندی و اقتدار نظام باید کماکان حفظ شود.
* خودکفایی ارتش در تأمین ادوات نظامی
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تحریم‌های گسترده غرب علیه ایران گفت: این تحریم‌ها همان‌گونه که رهبری معظم انقلاب اسلامی تأکید فرمودند، برای ما نعمت بود و برکت داشت. اکبریان تصریح کرد: به دلیل مقابله با تحریم‌ها ما به در زمینه خودکفایی در تأمین تجهیزات و ادوات دفاعی و نظامی فعالیت کرده و به فضل الهی و با هدایت‌های رهبری معظم انقلاب امروز ارتش ما اکثر تجهیزات مورد نیاز خود را در داخل کشور و با دانش بومی تهیه و تأمین می‌کند. وی با اشاره به اقتدار نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در آب‌های ‌آزاد به ویژه خلیج فارس،‌ دریای عمان و اقیانوس هند و خلیج عدن اظهار داشت: اگر امروز کشورهای غربی جسارت تعرض به کشورمان را ندارند، به این دلیل است که با اقتدار نیروهای مسلح از جمله نیروی دریایی ارتش در آب‌های آزاد مواجه بوده و از توان ما اطلاع دارند. اکبریان در پایان تأکید کرد: اقتدار و سربلندی نظام ما مرهون هدایت‌های رهبری معظم انقلاب، هم‌دلی ملت و مسئولان و بالاخره هوشیاری و توانمندی نیروهای مسلح به ویژه سپاه و ارتش است.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود