1 مرداد 1391
شماره خبر: 9208

لزوم بهره‌مندی از تعالیم قرآنی برای مقابله با تهاجم غرب

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

لزوم بهره‌مندی از تعالیم قرآنی برای مقابله با تهاجم غرب

سپیدار آنلاین: مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد کرج گفت: ماه مبارک رمضان فرصت ارزشمندی برای انس بیشتر دانشجوان با قرآن است.
حجت‌الاسلام والمسلمین امین‌الله فرید در مراسم آغاز به کار طرح ضیافت اندیشه‌های قرآنی در این دانشگاه طی سخنانی اظهار داشت: ایران اسلامی تحت شدیدترین تهاجم فرهنگی غرب قرار دارد و تهاجم اصلی دشمنان اسلام و انقلاب بر روی تفکر و ذهن جوانان دانشگاهی متمرکز شده است. وی تصریح کرد: برای مقابله با این تهاجم باید آگاهی و بصیرت جوانان افزایش یافته و نسل جوان به ویژه دانشگاهیان از تعالیم قرآنی بیش از گذشته بهره ببرند. مسئول نهاد نمایندگی مقامی معظم رهبری در دانشگاه آزاد کرج گفت: کلام‌الله مجید تنها مرجع برای هدایت و راهنمایی بشر است و ماه مبارک رمضان فرصت بسیار ارزشمندی برای انس‌ گرفتن با قرآن را پدید می‌آورد. فرید تاکید کرد: بر همین اساس لازم است جوانان و دانشگاهیان با استفاده از این فرصت معنوی و ارزشمند، بیش از گذشته با کلام‌الله مجید انس پیدا کرده که تحقق این مهم نیازمند بسترسازی فرهنگی است.
مشارکت بیش از 800 دانشجوی کرجی برای اجرای طرح ضیافت
وی با اشاره به اجرای طرح ضیافت اندیشه‌های قرآنی در دانشگاه آزاد اسلامی کرج گفت: اجرای این طرح معنوی باعث افزایش بصیرت و آگاهی جوانان و دانشگاهیان شده و امیدواریم در نهایت دانشجویان ما با بهره‌مندی از تعالیم قرآنی در این ماه پر فیض گامی مهم در راستای تعالی و پاکی روح خود بردارند. مسئول نهاد نمایندگی مقامی معظم رهبری در دانشگاه آزاد کرج اظهار داشت: در این طرح بیش از 800 دانشجو مشارکت دارند و هدف اصلی اجرای طرح مقابله با توطئه دشمنان با اولویت دشمن‌شناسی است. فرید خاطر نشان کرد: در حاشیه این اجرای این برنامه معنوی و فرهنگی، برنامه‌هایی با محوریت تعالیم قرآنی در حوزه‌هایی چون کتابخوانی، کرسی‌های آزاد اندیشی و مسابقات ورزشی فرهنگی در دانشگاه آزاد کرج برگزار خواهد شد. وی در پایان تاکید کرد: به طور قطع اجرای این طرح‌ها را نباید محدود به ماه مبارک رمضان کرد، چرا که تهاجم دشمنان نیز محدود و مقطعی نیست.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود