9 مهر 1391
شماره خبر: 12429

توهین یک مسئول فرماندهی انتظامی استان البرز به نشریات محلی

سپیدار‌آنلاین: گروه تنور داغ

توهین یک مسئول فرماندهی انتظامی استان البرز به نشریات محلی

مرکز اطلاع رسانی نیروی انتظامی استان البرز در اقدامی غیرحرفه ای به تخریب نشریات محلی استان البرز پرداخته و با زیر سئوال بردن فعالیت نشریات استان آنها را افرادی غیر حرفه ای و کوته نظر می داند.
به گزارش پایگاه خبری البرز فردا یکی از مسئولان اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان البرزدر مصاحبه با روزنامه منتسب به دولت انتقادات وارده به فعالیت این افراد را آب به آسیاب دشمن ریختن می داند و با القا این موضوع که هیچ کس حق انتقاد از نیروی انتظامی ندارد خبرنگاران استان البرزمحلی را همراه با دشمنان دانسته است. وی همچنین در این مصاحبه خبرنگاران نشریات محلی را افرادی بی سواد خطاب کرده که برای کسب آبروی خود اقدام به جنجال آفرینی می کنند. وی گفته است: خبرنگاران نشریات محلی از این طریق خلا تخصص و دانش خود را پر می کنند. این مسئول سپس با گرفتن پوزیشن مفسر که معلوم نیست یک دهه فعالیت رسانه ای وی از کجا سر در آورده است به بررسی فعالیت نشریات محلی پرداخته و می گوید: متاسفانه … مشاهده می شود که برخی از افراد ضعیف ، مغرض و غیر متخصص و ناآگاه که عمدتا به دستور هوای نفس خو دقلم می زنند تا به دستور عقل و دانش به راحتی شخص خاص و یا سازمانی را تخریب می کنند. لازم به توضیح است مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان تهران پیشین و استان البرز کنونی در سالهای متمادی به دنبال حذف نشریات و رسانه های استانی بوده است.
این مرکز با برقراری ارتباط با خبرنگاران تهرانی و اعزام یک دستگاه مینی بوس به تهران برای حاضر نمودن این خبرنگاران در استان البرز و بعضا با رفتارهای ناشایست با خبرنگاران محلی اقدام به حذف نموده تا با انتشار اخبار این حوزه در رسانه های سراسری فعالیت خود را چشمگیر نشان دهد. این توهین از سوی یک مسئول انتظامی که می بایست به نظم و امنیت توجه بیشتری داشته باشد زمانی روی می دهد که دشمنان اسلام خبرنگاران ایرانی را به شهادت می رسانند.( اخیرا خبرنگار پرس تی وی در سوریه به شهادت رسیده است) به راستی اگر کسی انتقادی را به مسئولان وارد دانست باید با دشمنانی که خبرنگاران را به شهادت می رسانند همسو و همراه پنداشته شوند؟ به نظر می رسد با حضور سردار گودرزی فرماندهی جدید انتظامی استان البرز و تغییر مسئولان مرکز فرماندهی انتظامی استان االبرز ، راهی جدید در ارتباط با نشریات محلی که بیشتر از تمامی رسانه های استان به مشکلات و معضلات امنیتی استان آگاه هستند باز شود.




منبع: البرز فردا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود