24 فروردین 1394
شماره خبر: 140197

پرسپولیس‌ها قصه نیامدن به کرج را کلید زدند

سپیدار‌آنلاین: گروه تنور داغ

پرسپولیس‌ها قصه نیامدن به کرج را کلید زدند


پرسپولیس در روزهای اخیر مربی خود را از دست داده و مربی جدید نیز تاکنون به صورت رسمی کار خود را با آنها آغاز نکرده و در مجموع سرخپوشان تهرانی حال و روز خوبی ندارند.
تیم فوتبال سایپای البرز در هفته‌های اخیر نتایج قابل توجه و خوبی کسب کرده است. شاگردان مجید جلالی در آخرین رقابت خود موفق به کسب پیروزی قاطع و پر گل برابر صبای قم شدند. با این وجود برخی از رسانه‌ها هجمه‌هایی را علیه این تیم به راه انداخته و حتی انتقادهایی نیز به مدیریت ورزشی استان البرز و هیئت فوتبال این استان مطرح کرده‌اند.
در نگاه نخست نمی‌توان دلیل این هجمه‌ها را فهمید، اما با دقت به متن انتقادها و نگاه به برنامه مسابقات، می‌توان حدس‌هایی زد. یکی از رسانه‌ها در گزارشی نوشته است: هیأت فوتبال استان البرز رفتار ناپسند و توهین آمیزی با تیم داوری بازی سایپا و البرز داشت که باعث گلایه های آنها شد. در بخش دیگری از گزارش فوق آمده است: شنیده‌ها حاکی از آن است که پیش از این نیز بارها چنین واقعه‌ای برای شهری که با اصرار بسیار میزبانی مسابقات مهمی همچون استقلال و پرسپولیس را به دست آورد، رخ داده است و این بی‌حرمتی از سوی هیات فوتبال شهر میزبان توجیه پذیر نیست. در گزارش فوق به صراحت موضوع میزبانی سایپا برابر استقلال و پرسپولیس مطرح شده است. حال زمانی که به برنامه مسابقات دقت کنیم، در می‌یابیم که نماینده استان البرز پس از مصاف با تراکتورسازی تبریز در پنجم اردیبهشت ماه میزبان پرسپولیس بحران زده است. حریف سایپا در روزهای اخیر مربی خود را از دست داده و به جای وی برانکو را انتخاب کرده است. برانکو نیز تاکنون به صورت رسمی کار خود را با این تیم آغاز نکرده و در مجموع سرخپوشان تهرانی حال و روز خوبی ندارند.
این تیم در دیدار رفت و در ورزشگاه آزادی با تک گل میلاد میداوودی بازی را به نارنجی‌پوشان کرجی واگذار کرد و بعید نیست برای نیامدن به کرج با توجیهاتی چون توهین به هیئت داوران و ناامن بودن ورزشگاه و ... قصه نیامدن به کرج را کلید زده باشند.



منبع:تابناک

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود