12 شهریور 1394
شماره خبر: 148384

آقایان مدعی کمک به قهرمان فقید ایران و جهان

سپیدار‌آنلاین: گروه تنور داغ

آقایان مدعی کمک به قهرمان فقید ایران و جهان


با وجود گذشت چند روز از مرگ تاثربرانگیز بیت ا... عباسپور قهرمان پرورش اندام ایران و جهان براثر نوعی بیماری ناشناخته به نام واسکولیت، اما اظهارنظرها و ادعاها در مورد میزان و نحوه کمک های مالی به این ورزشکار پرآوازه در محافل ورزشی ادامه دارد.
برخی ها از جمله مسوولان ورزشی ادعا می کنند مبالغ اختصاص یافته به زنده یاد عباسپور آنقدر بود که کفاف درمان بیماری او را دستکم در یک مقطع خاص بدهد و حتی برخی دیگر مدعی اند رییس دفتر ریاست جمهوری با کمک چشمگیری در روزهای پایانی زندگی او بخش قابل توجهی از هزینه های درمان او را تامین کرده است. از این دست ادعاهای چند ده و چند صد میلیونی در داخل تا کمک های دلاری و راه اندازی کارزار (کمپین) توسط دنیس جیمز، مربی بزرگ پرورش اندام جهان، در خارج از کشور برای کمک به بیت ا... عباسپور ملقب به بیتو در دوران بیماری او سخن بسیار گفته شده که امیدواریم چنین بوده باشد و از همه یاری کنندگان قدردانی می کنیم. با این حال اما برادر زنده یاد عباسپور در یکی از بخش های خبری سیما دستکم در مورد کمک وزارت ورزش و جوانان به درمان عباسپور گفت: اصلا و ابدا کمکی در کار نبوده و کلیه هزینه های درمان برادرم را خودمان و از محل پس اندازهای شخصی تامین کرده ایم. به هرحال بیتو اکنون در میان ما نیست و تا جایی که ذهن ما یاری می دهد، مرحوم عباسپور و خانواده اش در طول دوران بیماری، برغم همه کمک های صورت گرفته و نگرفته، همواره از هزینه های سنگین و طاقت فرسای درمان او گلایه داشتند، هرچند اینجا و آنجا بودند افرادی که ادعا می کردند برای مداوای این قهرمان ایران و جهان کمک های هنگفتی جمع آوری و تحول خانواده او کرده اند. اکنون به زعم ما بهتر و شایسته تر این است که هرآنچه در گذشته گفته شده و ادعا شده را وانهیم و برای قدردانی و قدرشناسی از افتخارآفرینی های مرحوم عباسپور، او که بارها پرچم ایران اسلامی را در میادین بین المللی به اهتزاز دراورد، آستین ها را بالا بزنیم.
همه می دانیم که از زنده یاد عباسپور دخترک زیبایی به نام حنانه به یادگار مانده است، بنابراین به منظور بهادادن و ارج نهادن به تلاشها و سختی هایی که افرادی نظیر عباسپورها برای قهرمان شدن در سطح جهان و افتخارآفرینی برای کشور تحمل می کنند و نیز برای آرامش و آمرزش روح بلند بیتو همگان موظفیم که از هیچ تلاشی دریغ نورزیم. دور از انتظار نیست که هزینه های سنگین درمان بیماری ناشناخته مرحوم عباسپور، توان مالی خانواده او را به انتها رسانده باشد، پس این حق انسانی و اخلاقی و حتی ملی حنانه است که در حد امکان از افتخارآفرینی های پدرش در ایران و جهان بهره مند شود. و کلام آخر اینکه ما نیز همچون حنانه دخترک زیبایی که بعد از خداوند متعال بزرگترین تکیه گاه خود یعنی پدر قهرمانش را از دست داده به انتظار می نشینیم تا شاهد و خبر رسان کمک به او باشیم و امیدواریم دستکم بخشی از آن همه ادعاهای یاری مالی به بیتو شامل حنانه شود> انشاا...

منبع خبرآنلاین

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود