29 آذر 1394
شماره خبر: 154899

ادامه اختلافات و ریزش نیروها در کارگزاران البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه تنور داغ

ادامه اختلافات و ریزش نیروها در کارگزاران البرز


حضور افراد فوق در ابتدا چندان توجهات را به خود جلب نکرد، اما پس از چند روز مشخص شد که آنها در فرایندی سوال‌برانگیز وارد شورای مرکزی حزب کارگزارن البرز شده‌اند.
در حالی که چند ماه بیشتر به برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی باقی نمانده، فعالیت کاندیداهای احتمالی و همچنین احزاب و گروه‌ها و تشکل‌های سیاسی رنگ و بوی تازه‌ای به خود گرفته است. در این مدت برخی از احزاب و گروه‌های سیاسی نیز، تلاش‌هایی را آغاز کرده‌اند که بخشی از تحرکات، با قوانین مغایرت دارد. از جمله این موارد مربوط به برگزاری جلسه‌ کارگزاران البرز در دفتر کار حسن صالحی رئیس سازمان شیلات است که چند ماه قبل تابناک گزارش آن را منتشر کرده بود. در این جلسه که به دعوت حسن صالحی انجام شده بود، برخی از افراد حزب منحل شده مشارکت در استان البرز نیز حضور داشتند. حضور افراد فوق در ابتدا چندان توجهات را به خود جلب نکرد، اما پس از چند روز مشخص شد که آنها در فرایندی سوال‌برانگیز وارد شورای مرکزی حزب کارگزارن البرز شده‌اند.
به همین دلیل برخی از چهره‌های قدیمی اصلاح‌طلب حاضر در حزب کارگزاران استان البرز مجبور به ترک این تشکل سیاسی شدند. بر اساس شنیده‌های خبرنگار تابناک، اختلافات درون گروهی در حزب کارگزاران استان البرز افزایش یافته و این تشکل در روزهای اخیر نیز شاهد افزایش ریزش نیروهای خود بوده است. از جمله آنکه 2 نفر از اعضای شورای مرکزی کارگزاران البرز به تازگی از حضور در این تشکل سیاسی استعفا داده‌اند.
یکی از این افراد پریدخت اشکواری است.
متن استعفای وی به شرح زیر است:
به نام خدا
دبیر محترم حزب کارگزاران سازندگی البرز
با سلام و احترام
بدینوسیله با توجه به اینکه نمی‌توانم با حزب کارگزاران سازندگی ادامه همکاری دهم،‌ لذا استعفای خود را از شورای مرکزی و عضویت حزب خدمت‌تان اعلام می‌نمایم.
با احترام مجدد
پریدخت اشکواری
استعفای دیگر مربوط به مجید شاطری است.
متن این استعفا نیز به شرح زیر می‌باشد:
بسه‌ تعالی
جناب آقای ماهوتی‌ها
ریاست محترم شورای مرکزی کارگزاران سازندگی استان البرز
با سلام و احترام
به استحضار جنابعالی می‌رساند، اینجانب به دلیل مشکلات شخصی و اختلاف در چگونگی ارتباط و گفتمان، استعفای رسمی خود را از این تشکیلات در استان البرز به حضورتان اعلام می‌نمایم. موید باشید
ارادتمند مجید شاطری



منبع: تابناک

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود