5 شهریور 1394
شماره خبر: 147969

استاندار البرز در انتصابات خود «راستگو بودن» را معیار قرار دهد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

نماینده انجمن اسلامی معلمان شهرستان نظرآباد گفت: از استاندار البرز تقاضا داریم که در انتصابات خود، مسئله «راستگو بودن» را معیار قرار دهد تا افراد راستگو به کار گمارده شوند.
عبدالرسول عباسی در نشست احزاب و تشکل های سیاسی با استاندار البرز در محل استانداری افزود: باید افرادی منصوب شوند که اهل بده‌بستان نباشند تا به کمک این امر مشکلات به وجود آمده در گذشته کاهش داده شود. رئیس اداره آموزش و پرورش نظرآباد در دولت اصلاحات ادامه داد: لازم است از دروغ و چپاول مال مردم جلوگیری شود که منصوب شدن افراد راستگو که اهل بده‌بستان نباشند، به تحقق و ادامه این امر کمک شایانی می‌کند. نماینده انجمن اسلامی معلمان شهرستان نظرآباد در خصوص مشکلات معلمان نیز گفت: متاسفانه اهمیت مسئله آموزش و پرورش در کشور ما هنوز به اندازه کافی مورد توجه قرار نگرفته و معلمان به منزلت شایسته خود دست نیافته‌اند. وی افزود: توجه به معیشت معلمان و کاهش مشکلات معیشتی آنها ضرورت دارد اما به موازات این موضوع لازم است آنها به منزلت شایسته خود نیز دست یابند زیرا اهمیت مسئله منزلت کمتر از مسئله معیشت نیست.

استاندار البرز در انتصابات خود «راستگو بودن» را معیار قرار دهد


زمان رسیدگی دولت به مطالبات انباشته‌شده مردم فرا رسیده است
نماینده حزب کارگزاران سازندگی نیز در این نشست گفت: زمان رسیدگی دولت به مطالبات انباشته‌شده مردم فرارسیده و مردم با شرکت در انتخابات خرداد ۹۲ خواسته‌ها و مطلوب های مورد نظر خود را بیان کرده‌اند. محمدرضا کردستانی ادامه داد: حزب کارگزاران سازندگی بنابر سنت دیرینه خود، تحقق و تداوم تعادل و دوری از افراط و تفریط را بسیار ضروری می‌داند ضمن اینکه خواستار رعایت اصل بیطرفی از سوی برگزارکنندگان انتخابات پیش رو در برگزاری این انتخابات هستیم. وی افزود: از استانداری البرز تقاضا داریم که تعامل با احزاب و تشکل های سیاسی را به صورت عملی و مداوم دنبال کند و ارتباط با این احزاب و تشکل ها محدود به برگزاری جلسات تشریفاتی نباشد. نماینده حزب کارگزاران سازندگی گفت: احزاب و تشکل های سیاسی، صلاحیت طرف مشورت قرار گرفتن در زمینه‌های مربوطه را دارند و از استانداری البرز می‌خواهیم تا از ظرفیت های آنها در این خصوص استفاده کند. در ادامه این نشست، یک فعال سیاسی از طیف اصولگرایان نیز گفت: احزاب و تشکل های سیاسی باید به صورت عملی در انجام فعالیت ها حضور داشته باشند و از استانداری می‌خواهیم تا به تحقق این امر کمک کند.
نگران دخالت سازمان‌یافته برخی گروه ها در زمینه ردصلاحیت ها هستیم
یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب ساوجبلاغ نیز گفت: نگران دخالت سازمان‌یافته برخی گروه ها در زمینه ردصلاحیتها در انتخابات مختلف هستیم و از استانداری تقاضا داریم از این دخالت ها جلوگیری کند.
غلامحسن زارع‌کهن ادامه داد: از استانداری و فرمانداری های استان تقاضا داریم که نه وارد بازی های سیاسی شوند و نه اجازه دهند که کانون های غیررسمی قدرت، حقوق مردم را زیر پا بگذارند.
وی افزود: متاسفانه هزینه فعالیت سیاسی در ساوجبلاغ به دلایل مختلف بسیار سنگین است که از استانداری تقاضا داریم به این مشکل رسیدگی کند تا موانع گسترش فعالیت های سیاسی از سر راه برداشته شود. این فعال سیاسی اصلاح‌طلب ساوجبلاغ گفت: نباید اجازه دهیم که جامعه به سمت تک‌صدایی پیش رود و وجود احزاب و تشکل های سیاسی به جلوگیری از تک‌صدا شدن کمک می‌کند.
سدهای پیش روی حضور زنان در فعالیت های مختلف از میان برداشته شود
یک فعال سیاسی دیگر از طیف اصلاح‌طلبان نیز در این نشست گفت: امیدواریم همه سدهای پیش روی حضور زنان در فعالیت های مختلف از جمله سیاسی و اجتماعی از میان برداشته شود زیرا زن ها پتانسیل های قابل توجهی برای انجام فعالیت های مختلف دارند. صدیقه بهزادی ادامه داد: برداشتن این سدها مستلزم به وجود آمدن انگیزه قوی برای عملیاتی کردن طرح های مربوط به گسترش حضور زنان در فعالیت های مختلف است که امیدواریم این مسئله ازسوی دولت با جدیت پیگیری شود. وی افزود: تلاش هایی برای رفع تبعیض علیه زنان در بخش های مختلف در کشور شده اما این تلاش ها کافی نبوده و باید تا حصول نتیجه مطلوب به صورت کامل، تداوم داشته باشد. این فعال سیاسی در پایان ادامه داد: امیدواریم این مشکل به شکل مطلوب برطرف شود ضمن اینکه خواستار تامین سلامت انتخابات پیش رو نیز هستیم.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود