21 دی 1394
شماره خبر: 156297

ماجرای نقص در یک تقاطع کرج تنها پس از 6 ماه چه بود؟

سپیدار‌آنلاین: گروه تنور داغ

ماجرای نقص در یک تقاطع کرج تنها پس از 6 ماه چه بود؟


برخی از مسئولان شهرداری کرج در فضای مجازی گفته‌اند که عکس منتشر شده و اتفاقی که از صبح امروز صدها نفر از شهروندان کرجی آن را با چشمان خود دیده‌اند، فوتوشاپ است! که ما قضاوت را به مردم واگذار می‌کنیم.
تقاطع غیر همسطح بلوار کاج به نام تقاطع شهدای غواص در منطقه عظیمیه روز چهارم تیر ماه سال جاری و با حضور شهروندان کرجی، طهایی استاندار البرز، رئیس و اعضای شورای شهر کرج بهره برداری رسید.
در مراسم بهره‌ّبرداری از این پروژه، کمالی زاده معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج در خصوص هزینه و ابعاد پروژه سخنرانی مفصلی داشت و پس از وی علی ترکاشوند شهردار کرج، دادگو رئیس شورای شهر کرج و بالاخره سید حمید طهایی استاندار البرز سخنرانی کردند. به گفته مسئولان شهرداری کرج این تقاطع غیر همسطح با هزینه‌ای بالغ بر ۱۳۵ میلیارد ریال ساخته شده است که پیش از این، مبلغ اجرای این پروژه ۱۱۳ میلیارد ریال اعلام شده بود. کمالی زاده همچنین در گفت‌وگویی با پایگاه خبری شهرداری کرج گفته بود: این تقاطع با اعتباری معادل ۱۱۳ میلیارد ریال به اجرا در آمده است که بخش اعظم فعالیت عمرانی آن تا پیش از سال جدید به اتمام رسید اما بروز برخی مشکلات از جمله برخورد با آب های زیرسطحی، افتتاح طرح را با تاخیر مواجه کرد! حال با گذشت تنها 6 ماه از تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه ناگهان خبری عجیب در سطح شهر کرج پیچید. ماجرای خبر این بود که پس از بارش‌های چند روز اخیر، این تقاطع دچار اشکال شده و آب با فشار بسیار زیادی از بخشی از پل سرازیر شده است. بلافاصله عکسی هم در فضای مجازی دست به دست شد، اما علی اصغر کمالی زاده امروز در اظهار داشت: برخی شهروندان به دنبال ریزش آب در بخشی از این سازه نسبت به این موضوع ابراز نگرانی کردند که هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد! وی ادامه داد: طبق بررسی فنی سرریز شدن آب از کلکتور مجاور تقاطع علت جاری شدن آب در سقف این تقاطع است که مشکل در حال برطرف شدن است. کمالی زاده گفت: تقاطع غیر همسطح شهدای غواص به لحاظ فنی از سازه های مستحکم و مهندسی است که با در نظر گرفتن ابعاد مختلف این سازه احداث شده است. از سوی دیگر، برخی از مسئولان شهرداری کرج در فضای مجازی گفته‌اند که عکس منتشر شده و اتفاقی که از صبح امروز صدها نفر از شهروندان کرجی آن را با چشمان خود دیده‌اند، فوتوشاپ است! تابناک البرز قضاوت را در مورد صحت این عکس به مخاطبان واگذار می‌کند.





منبع: تابناک

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود