12 اسفند 1394
شماره خبر: 159706

نامه سرگشاده رشيد جلالي به نماينده ولي فقيه در استان البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه تنور داغ

نامه سرگشاده رشيد جلالي به نماينده ولي فقيه در استان البرز


بر اساس مطالب شبکه های اجتماعی کاندیدای شکست خورده کرج در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در نامه ای سرگشاده به آیت اله حسینی همدانی با ادعای اینکه تخلفات گسنرده ای در انتخابات کرج رخ داده است ،از نماینده ولی فقیه در استان خواستار پیگیری موضوع شده است. متن نامه چنین است:
بسمه تعالی
محضر حضرت آیت ا... حسینی همدانی
امام جمعه محترم و نماینده ولی فقیه در استان البرز
با سلام و احترام
همانطور که مستحضر می باشید یکی از اصلی ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی که با خون صدها هزار شهید و تحمل مشقت ها و مهنت ها توسط این مردم در حمایت و همراهی امام راحلمان و سپس رهبر معزز انقلاب حاصل گردیده حق تعیین سرنوشت توسط مردم از طریق انتخابات است و این اصل تا آنجا مقدس است که میزان قرار گرفته و امام راحلمان به آن تاکید ورزیدند. اگر باور مردم نسبت به انتخابشان سست گردد ، نظام مقدس جمهوری اسلامی که حفظ آن از واجب واجبات شمرده شده به مخاطره می افتد. در استان البرز و شهر کرج، اشتهارد، فردیس و آسارا در انتخابات شوراها تردیدهایی در بین مردم ایجاد شد که امید داریم در دادگاه صالحه حکم به سلامت آن داده شود .هر چند که کمیسیون اصل 90 و شواهد غیر آن را ابراز و اثبات می نمایند. اکنون باردیگر در انتخابات مجلس شورای اسلامی آثاری از تخلفات گسترده در مقابل چشم همگان رخ داد و برخوردی نشد . از سوی دیگر در شمارش و تجمیع آراء تخلفات دیگری بچشم می خورد که از جمله آن:
1-مفقود شدن بیش از یکصد هزار رای که در مراحل مختلف ارقامی اعلام و سپس تغییر یافته ، منجمله شهرستان فردیس که از سوی خبرگزاری کرج پرس 167887 رای که سپس حدود 115000 رای اعلام شد و تکلیف حدود 52000 رای معلوم نیست. چگونه مجموع رای خبرگان رهبری 800250 رای در استان و رای مجلس 782540 رای در استان می باشد و رای خبرگان در کرج بیش از 85% و مجلس حدود 50% و در ساوجبلاغ رای خبرگان حدود 11% و رای مجـلس حـدود 65% با دو کیلومتر فـاصله چـگونه این اتـفاق افتاده غیر از این است که بـرای رفع و رجوع آمار اولیه موضوع را استانی کرده چگونه می توان رای خبرنگان در کرج را 782540 رای و رای مجلس را 622900 رای بدانیم در صورتی که هر دو تعرفه یکسان توزیع می شده . از طرفی از همین حدود 50% مشارکت مجلس 12% معادل 75000 رای را نیز باطل و در حقیقت باید مشارکت واقعی مردم کرج، اشتهارد، فردیس و آسارا را حدود 38% اعلام نماییم. مطمئن باشید با تجدیدنظر حتی ابطال نیز عزت نظام است که حفظ می گردد . احیاء باور مردم بیش از اینکه چه کسی به مجلس برود اهمیت دارد و موجب اعتماد و امید فراگیر مردم خواهد شد . البته اعتراض و شکایات لازم به مراجع قانونی ارسال گردیده اما با توجه به مطالب مطروحه و احساس یاس و ناامیدی از دست اندرکاران استانی جهت صیانت از آراء مرجعی جز جنابعالی را که نمایندگی ولی فقیه در استان می باشید نمی شناسیم که متمسک گردیم. مردم فهیم و نجیب چشم به مسوولین و ائمه خود دارند وفارغ از توجه به هرگونه سلیقه سیاسی صیانت از آراء جمیع شرکت کنندگان انتظار می رود موضوع را با جدیت پیگیری و اجازه ندهند عده ای با نظر خاص نماینده انتصابی راهی مجلس نمایند . مستحضرید هرگونه کوتاهی موجب خیانت در امانت است و مطمئن باشید پیگیری تخلفات و تجدیدنظر نه تنها موجب تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی نیست بلکه مراتب نظارت و صیانت از آراء موجبات به رسمیت شناختن آراء مردم و استحکام و اقتدار نظام است که اجازه نمی دهد میزان تغییر کند . ضمن تاکید بر مردم شریف و فهیم که مسیر قانونی را تبعیت نموده و می نمایند. از جنابعالی بعنوان معتمدترین شخص و پدر روحانی این مردم استمداد می طلبیم با پیگیری موضوع امید مردم را تقویت فرمایید. برادر کوچک شما رشید جلالی جعفری کاندیدای دوره دهم مجلس شورای اسلامی
کانال خبری مانا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود