13 اسفند 1390
شماره خبر: 5393

نتایج انتخابات البرز امروز ظهر‌ اعلام می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

نتایج انتخابات البرز امروز ظهر‌ اعلام می شود

استاندار البرز گفت: نتایج نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تا ظهر امروز به صورت رسمی اعلام خواهد شد.
عیسی فرهادی با حضور در اتاق فکر ستاد انتخابات استان البرز گفت: به فضل الهی مردم شریف و شهید‌پرور استان البرز آگاهانه و با بصیرت وارد انتخابات شده و حماسه‌ای دیگر آفریدند.
وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه نتایج انتخابات چه زمانی اعلام می‌شود؟ گفت: میزان مشارکت در استان البرز بسیار گسترده بوده و به همین دلیل شمارش آراء زمان می‌برد.
* در شمارش آراء دقت را فدای سرعت نمی‌کنیم
عالی‌ترین مقام اجرایی در استان البرز تأکید کرد: آرای مردم در دست مسئولان ستاد انتخابات امانت است و باید با تمام توان از آن حراست کنیم. فرهادی ادامه داد: بنابراین ما دقت در شمارش آراء را فدای سرعت نخواهیم کرد، اما تلاش می‌کنیم تا در کمترین زمان ممکن نتایج اعلام شود. وی در پایان گفت: با توجه به میزان مشارکت و هم‌چنین تجربیات گذشته به احتمال فراوان تا ظهر فردا نتایج را اعلام خواهیم کرد. استاندار البرز در پایان گفت: تلاش ما این است که تا ساعت 14 شنبه نتایج نهایی استان به صورت رسمی اعلام شود.



منبع: خبرگزاری فارس

ميهمان
پاسخ 25/12/1390 - 12:16 جبهه هنرهای زیبا - شورای عالی
باسمه تعالی شانه
با سلام، احترام و قبولی بندگی و طاعات
من لم يشكر المخلوق لم يشكر الخالق
ابن ابی البلاد می‏گوید:از حضرت امام رضا (ع) شنیدم که می‏فرمودند: شکر خدا را بجا نیاورده است آنکه از مردم تشکر نکند.
امام خمینی: اسلام سنگرهای کلیدی جهان را فتح خواهد کرد.
مقام معظم رهبری: انشاءا... انتخابات مجلس نهم پر شور، با احساس، با بصيرت، با حضور فراوان مردم انجام خواهد گرفت.

سلام و درود خدا بر شما رادمردان پولادین اراده، مردم وفادار،آگاه و همیشه در صحنه، که چنین مقتدرانه مشت محکمی بر دهان بدخواهان جمهوری اسلامی ایران زدید و قلب قطب عالم امکان آقا امام زمان ارواحنا لتراب مقدمه الفداء و عجل فرجهم را خرسند نمودید.
احسنت بر این مردمان غیور، سرافراز و با بصیرت؛ امروز بار دیگر لبخند رضایتمندی را با حضور پرشور و شعورتان بر لبان حضرت امام،رهبری عزیز،مراجع عظام و شهداء نشاندید.
مردم شریف و انقلابی حوزه انتخابیه، شهر شهیدان و ایثارگران هشت سال دوران طلایی دفاع مقدس؛ درود بر شما که با این حضور حداکثری در انتخابات مجلس نهم، برگ زرین دیگری بر کارنامه افتخارات این دیار افزودید.
هر چند انتظار می‌رفت فضای انتخابات به گونه‌ای باشد که شاهد بد اخلاقی و هیچ گونه تخریبی نباشیم و توقع می رفت صادقانه و فقط به کارنامه و قابلیت های خود بپردازیم نه به کارنامه و ضعف های دیگران.
چشمان تحلیل گران و ناظران بین المللی را با رقم زدن حماسه ای بزرگ، خیره کردید. حضور شکوهمند مردم در پای صندوق های رای،در روز دوازده اسفند ماه سال جهاد اقتصادی،یک بار دیگر ثابت کرد که ایران اسلامی همیشه زنده است و در صعود به پله های تکامل و همدلی ، لحظه ای درنگ نخواهد کرد.
امید واثق می رود که همه مسئولین به این تفکر انقلابی و زیبا که اختلافات بس است بیائم با همدلی و احترام متقابل به داد مردم برسیم جامعه عمل بپوشانند تا موجب رضایت پروردگار عالمیان گردند.
انشاءا... بتوانیم شاگردان با اخلاصی در مکتب قرآن و اهل بیت ع و سربازان وفاداری مانند آیت ا... سید حسن نصر ا... عزیز برای علمدار انقلاب جهانی امام خامنه ای بوده و شرمنده شهداء، جانبازان، مردم و مراجع عظام نشویم.(خدایا چنان کن سرانجام کار.....تو خوشنود باشی و ما رستگار)
جبهه هنرهای زیبا، شورای عالی بصیرت، ائتلاف مردمی یادیاران

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود