24 فروردین 1401
شماره خبر: 266010

تخریب دیوار حسینیه فرزندان شاهد توسط شهرداری اقدام نسنجیده و نابجایی بود

سپیدار‌آنلاین: گروه تنور داغ / شهری



رئیس کمیسیون برنامه ، بودجه و سرمایه انسانی شورای شهر کرج گفت: آیا شهرداری همانطور که سرسختانه اقدام به تخریب دیوار مذکور نموده، برای بازپس گیری برخی املاک تصرف شده شهر یا قلع و قمع صدها مورد ساخت و ساز غیرمجاز نیز جدیت دارد؟
عمار ایزدیار در چهل و ششمین جلسه رسمی شورای شهر کرج به اقدام زشت شهرداری کرج در تخریب دیوار حسینیه فرزندان شاهد اشاره و اظهار کرد: اقدام زشت شهرداری کرج در تخریب دیوار حسینیه فرزندان شاهد موجب تکدر خاطر شد و متاسفانه این اقدامات در دوره ای که بیشترین فرزندان شاهد با رأی اعتماد مردم به شورای شهر راه یافته اند و اتفاقأ کلید اداره شهر نیز به یک فرزند شهید سپرده شده است، اتفاق افتاد.رئیس کمیسیون برنامه ، بودجه و سرمایه انسانی شورای شهر کرج افزود: به راستی علت چراغ سبز اولیه شهردار جهت ساخت دیوار و سپس دستور به تخریب آن چیست؟ آیا استفاده از فضای مذکور که تبدیل به محلی متروکه و دور از نظارت شده بود، در جهت فعالیت های نیکوکارانه و اشاعه مواسات و همدلی در جامعه مغایر با روح اراده شهروندان است؟
ایزدیار تاکید کرد: آیا شهرداری همانطور که سرسختانه اقدام به تخریب دیوار مذکور نموده، برای بازپس گیری برخی املاک تصرف شده شهر یا قلع و قمع صدها مورد ساخت و ساز غیرمجاز نیز جدیت دارد؟ در این خصوص نیز باید به شهردار محترم که موجب هزینه تراشی برای مدیریت شهری شده و ما را در برابر جریان های ارزشی و هیئتی و خانواده های معظم شهیدان و فرزندان شاهد قرار داده اند، گفت که «صد تیر انداختی و هر صد خطاست، اگر هوشمندی یک انداز و راست».عضو شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: شهردار محترم اگر حضرتعالی درباره حسینیه شاهد همانطور که در جوابیه اشاره کرده اید، به اینکه ابتدا مجوز احداث سوله ۷۵ متری را گرفته و در ادامه به صورت غیرمجاز آن را گسترش داده اند، اعتقاد دارید چرا هنگام انتخابات مجلس و نطق های پرشور در همان مکان، این ملاحظات را در ترددها به حسینیه و تقاضای کمک برای رأی آوری لحاظ نمی کردید و امروز برای اعضای شورای شهر هزینه تراشی می نمایید.رئیس کمیسیون برنامه ، بودجه و سرمایه انسانی شورای شهر کرج در بخش دیگری از سخنانش به برگزاری هشتمین جشنواره لاله ها اشاره و یادآور شد: متاسفانه این رویداد که به نوعی برند شهر محسوب می‌شود ، بدون برنامه ریزی و آمادگی لازم رقم خورده و از شهروندان بابت حضور در باغی کچل و خالی از لاله ها عذرخواهی میکنم، شأن و شئون مدیریت شهری نزد شهروندان و اصحاب رسانه زیر سوال رفت.
ایزدیار ضمن انتقاد از دریافت ورودی تاکید کرد: آیا برای افتتاح جشنواره در ۱۵ فروردین وحی صورت گرفته بود؟ آیا امکان افتتاح آن همزمان با رویش لاله ها وجود نداشت؟ آقای شهردار حضرتعالی بازوی اجرایی شورای شهر هستید و باید پاسخگوی وضع موجود باشید و تعجب می کنیم که چطور با مشاهده وضعیت موجود طی روزهای گذشته روند بلیط فروشی را متوقف نکرده اید.
عضو شور ای شهر کرج افزود: فصل بهار موسم کار و فعالیت عمرانی و افتتاح پروژه هاست ما با وعده مترو و بزرگراه و پل و پارک روی کار آمده ایم، با نقد گذشتگانی روی کار آمده ایم که بیم آن داریم مردم دلتنگ حضور دوباره آنها در رأس تصمیم گیری و کارهای اجرایی شهر شوند؟وی در محور بعدی سخنانش به موضوعات بلاتکلیف متعدد در شهرداری اشاره کرد و گفت: تملک تنها واحد ساختمان لیدوما،هدی ارقام،ساماندهی مدیریت پسماند بویژه مدیریت از مبدأ،پرونده های باز حقوقی که در آستانه محکومیت در ماده 38 ماشین آلاتی که در سازمان مدیریت پسماند خاک می خورد اگر از آن ها استفاده می شد شاید شاهد این حوادث ناگوار نبودیم. مدیریت پسماند و پروژه‌هایی که در متمم بودجه 1400 مصوب شده اما اقدامی در خصوص آن انجام نشده است، شهرک یاس،اراضی ورزان و 8 متری المهدی از موضوعات بلاتکلیف در شهرداری است باید بررسی و پی گیری شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود