18 مرداد 1391
شماره خبر: 10010

برگزاری‌ بزرگ‌ترین محفل انس با قرآن ورزشکاران در البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

برگزاری‌ بزرگ‌ترین محفل انس با قرآن ورزشکاران در البرز

سپیدار آنلاین: نماینده مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان البرز در امور جوانان از برگزاری بزرگ‌ترین محفل انس با قرآن ورزشکاران در این استان خبر داد.
هادی خلیلی اظهار داشت: پس از تشکیل اداره کل ورزش و جوانان در البرز، مهم‌ترین برنامه‌های فرهنگی که در امور جوانان داریم، برگزاری برنامه‌های قرآنی و مذهبی است. وی تصریح کرد: در شرایطی که دشمنان اسلام و انقلاب تلاش بسیاری برای منحرف کردن ذهن جوانان مسلمان از کلام‌الله مجید و پیام وحی دارند، باید شرایط انس بیشتر نسل جوان با قرآن را فراهم کرد. نماینده مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان البرز در امور جوانان ادامه داد: در همین راستا و با توجه به اینکه در ماه مبارک رمضان قرار داریم، محفل انس با قرآن ویژه ورزشکاران استان البرز را برگزار خواهیم کرد. خلیلی گفت: بر اساس طراحی انجام شده، این برنامه بزرگ‌ترین گردهمایی قرآنی ورزشکاران است که با حضور مسئولان از جمله مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز و مدیران دستگاه‌های ورزشی و فرهنگی برگزار خواهد شد. وی تصریح کرد: این برنامه عصر امروز چهارشنبه هجدهم مرداد ماه در تالار بزرگ عظیمیه و با حضور جامعه ورزشی استان البرز و خانواده آنها برگزار می‌شود.
دعوت از یک قاری بین‌المللی برای محفل انس با قرآن ورزشکاران البرز
این مسئول در پاسخ به این پرسش که آیا قاریان ممتاز و بین‌المللی برای این مراسم دعوت شده‌اند؟ گفت: تعدادی زیادی از ورزشکاران البرز جزو قاریان و حافظان کلام‌الله مجید هستند. خلیلی افزود: بنابراین در طول برگزاری بزرگ‌ترین محفل انس با قرآن ورزشکاران که در استان البرز برگزار می‌شود، شاهد تلاوت کلام‌الله مجید از سوی ورزشکاران و جوانان این استان خواهیم بود. نماینده مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان البرز اذعان داشت: با این وجود از یکی از قاریان ممتاز و بین‌المللی یعنی حاج مهدی قره‌شیخلو نیز دعوت شده که محفل فوق با قرائت قرآن از سوی این قاری ولایی و مذهبی کشورمان برگزار خواهد شد.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود