24 مرداد 1391
شماره خبر: 10255

نباید از نتایج المپیک مغرور شویم

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

نباید از نتایج المپیک مغرور شویم

سپیدار آنلاین: مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز با تاکید بر اینکه تلاش چهار سال گذشته مدیریت کلان ورزشی کشور عامل مهمی در موفقیت ورزشکاران ایرانی در المپیک بوده، گفت: نباید از نتایج المپیک لندن مغرور شده و دست از تلاش برداریم.
بهروز منتقمی در کرج اظهار داشت: طی چند سال اخیر از سوی دولت توجه ویژه‌ای به توسعه ورزش کشور انجام شد و برنامه‌ریزی مناسب و حمایت از ورزشکاران و مدیران ورزشی در المپیک لندن به ثمر نشست. وی تصریح کرد: به طور قطع کسب 12 مدال المپیک و قرار گرفتن در رتبه ارزشمند هفدهم جدول در میان کل کشورها کار ساده‌ای نیست و اتفاقی حاصل نشده است. مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز در پاسخ به این پرسش که برای تداوم موفقیت ورزشکاران ایرانی در رقابت‌های حساس جهانی باید چه اقداماتی صورت گیرد؟ گفت: در گام نخست نباید از این نتایج مغرور شویم، چرا که جایگاه ایران و ایرانی بسیار بالاتر از کسب این تعداد مدال است. منتقمی گفت: در همین المپیک لندن اگر شانس با ورزشکاران ایرانی یار بود و با ناداوری‌ها روبه‌رو نمی‌شدیم، احتمال کسب 16 مدال را داشتیم، بنابراین ما می‌توانیم به تعداد بیشتری از مدال‌ها و موفقیت‌های جهانی دست‌یابیم. وی تصریح کرد: توجه ویژه‌ای به ورزش از سوی دولت وجود دارد و مردم نیز استقبال بسیار خوبی از رشته‌های مختلف ورزشی دارند، لذا با انجام برنامه‌ریزی صحیح و ایجاد شرایط و زیرساخت‌های لازم می‌توانیم در آینده نیز مانند المپیک لندن موفق باشیم.
مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز افزود: تمام کشورهای جهان برای کسب تک تک مدال‌های المپیک و رقابت‌های جهانی برنامه‌ریزی داشته و در یک مسیر واحد حرکت می‌کنند. این مسئول ادامه داد: ما نیز باید از امروز به فکر المپیک 2016 باشیم و با برنامه‌ریزی مناسب و تلاش بیشتر می‌توانیم تعداد مدال‌های خود به ویژه در رشته‌هایی به غیر از تکواندو، کشتی و وزنه‌برداری را افزایش دهیم. وی در پایان اظهار امیدواری کرد: با شور و نشاطی که در جامعه ورزشی به واسطه موفقیت‌های المپیک لندن شکل گرفته، در آینده نیز شاهد برافراشته شدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی در میادین بین‌المللی باشیم.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود