28 مرداد 1391
شماره خبر: 10409

نباید در باد قهرمانی‌های المپیک بخوابیم

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

نباید در باد قهرمانی‌های المپیک بخوابیم

سپیدار آنلاین: سرمربی تیم فوتبال سایپای البرز گفت: موفقیت ورزشکاران ایرانی در المپیک لندن ارزش‌ بسیار بالایی دارد،‌ اما برای تداوم موفقیت کاروان‌های ورزشی کشورمان نباید در باد قهرمانی‌های المپیک بخوابیم.
مجتبی تقوی در کرج اظهار داشت: خوشبختانه در رقابت‌های حساس و بسیار مهم المپیک 2012 شاهد موفقیت‌های چشم‌گیر و کم نظیر ورزشکاران ایرانی بودیم. وی تصریح کرد: به طور قطع کسب 12 مدال رنگارنگ المپیک لندن به سادگی محقق نشده برای تک تک آنها چندین سال کار و تلاش شبانه‌روزی و تحمل سختی‌های بسیار زیاد صورت گرفته است.
سرمربی نارنجی‌پوشان کرجی در پاسخ به این پرسش که چه اقداماتی برای تداوم پیشرفت‌های ورزشی کشورمان باید انجام دهیم، گفت: در ابتدا باید به این نکته توجه داشت که ملت ایران با اشک‌ها و لبخندهای ورزشکاران ایرانی در المپیک خندید و گریه کرد. تقوی بیان داشت: بنابراین ورزش امروز تاثیرهای بسیار زیادی در ابعاد مختلف سیاسی،‌ اجتماعی، فرهنگی و حتی اقتصادی دارد و لازم است با این مقوله مهم علمی‌تر و کارشناسی‌تر از گذشته برخورد کنیم.
بدون برنامه‌ریزی علمی ورزشکاران ایرانی در میادین بین‌المللی موفق نخواهند بود
وی تاکید کرد: کسانی که در المپیک حاضر بودند، هرگز با شانس و اقبال وارد چنین رقابت‌های حساسی نشده و ورزشکارانی هم که مدال گرفتند، سال‌ها تلاش کرده بودند. سرمربی نماینده استان البرز در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشورمان ادامه داد: بنابراین اگر می‌خواهیم در رقابت‌های بعدی موفق باشیم، از امروز باید تلاش کنیم و حتی یک روز را هم نباید از دست بدهیم. تقوی گفت: المپیک بعدی چهار سال دیگر برگزار می‌شود، اما چهار سال برای کسب مدال فرصت زیادی نیست و مدیران ورزشی و ورزشکاران ما نباید در باد موفقیت‌های لندن بخوابند و بعد انتظار موفقیت داشته باشند. وی در پایان گفت: به طور قطع اگر برنامه‌ریزی و تلاش بیشتری انجام ندهیم، نمی‌توانیم کسب مدال‌های ارزشمند المپیک لندن را در برزیل تکرار کنیم.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود