25 مرداد 1391
شماره خبر: 10310

سالن‌های ورزشی 3 روستای ساوجبلاغ به بهره برداری می‌رسد

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

سالن‌های ورزشی 3 روستای ساوجبلاغ به بهره برداری می‌رسد

سپیدار آنلاین: فرماندار ساوجبلاغ گفت: سه سالن ورزشی در روستاهای خورین، قوهه و شلمزار از توابع شهرستان ساوجبلاغ در هفته دولت به بهره برداری می رسد.
علی حدادی در این خصوص گفت: عملیات ساخت سالن های ورزشی در این سه روستا به پایان رسیده و با بهره برداری در هفته دولت امکان استفاده از سالنها برای اهالی روستا فراهم می شود. وی با بیان اینکه در سال جاری مبلغ یک میلیارد تومان برای اتمام پروژه های نیمه تمام اختصاص داده شده، تصریح کرد: برای سال 91 پروژه ای جدیدی تعریف نشده است. حدادی در خصوص وضعیت ورزشگاه پنج هزار نفری این شهرستان نیز گفت: مبلغ 11 میلیارد تومان برای تکمیل این ورزشگاه تخصیص یافته که هشت میلیارد تومان آن از طریق معاونت وزارتخانه ورزش و جوانان تخصیص یافت.
طرح های با پیشرفت فیزیکی بالا اعتبار می گیرند
فرماندار ساوجبلاغ همچنین در مورد پروژه های دارای پیشرفت فیزیکی مثبت خبر داد که اعتباری برای این پروژه ها پیش بینی شده است. حدادی گفت: این اقدام با هدف حمایت و تشویق از طرح هایی که در عین رعایت اصول ایمنی دارای پیشرفت فیزیکی خوبی هستند، انجام می گیرد. وی یادآور شد: در سال جاری اعتبار و توجه ای وِیژه به بخش ورزش شده که امیدواریم با جذب اعتبارات شاهد تحولات خوبی در این حوزه باشیم.



منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود