4 شهریور 1391
شماره خبر: 10612

فریب نشستن بر صدر جدول را نمی‌خوریم

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

فریب نشستن بر صدر جدول را نمی‌خوریم

سپیدار آنلاین: سرمربی تیم فوتبال سایپای البرز با اشاره به قرار گرفتن این تیم در صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر گفت: ما فریب حضور در این رتبه را نخورده و منتظر روزهای سخت‌ هستیم.
مجتبی تقوی درباره دیدار آخر تیمش با آلومینیوم که منجر به کسب پیروزی یک بر صفر مقابل حرف هرمزگانی شد، اظهار داشت: در این دیدار ما هماهنگ‌تر از گذشته بازی کرده و توانستیم در مقابل یک تیم با انگیزه و سخت‌کوش به پیروزی دست‌ پیدا کنیم. وی تصریح کرد: اگر چه آلومینیوم هم اکنون تنها چهار امتیاز داشته و در رده‌های آخر جدول قرار دارد، اما حضور در مکان سیزدهم این تیم واقعی نیست و به طور قطع در هفته‌های آینده جایگاه بهتری را کسب خواهند کرد. سرمربی نارنجی‌پوشان کرجی افزود: در این دیدار ما می‌دانستیم که حریف ابتدا برای حفظ دروازه خود تلاش کرده و سپس منتظر یک موقعیت برای رسیدن به گل است و به همین دلیل باید تمام روزنه‌ها را به هنگام حمله کردن به روی مهاجمان آنها می‌بستیم. تقوی متذکر شد: خوشبختانه توانستیم به این هدف دست یافته و با گلی که به ثمر رساندیم، در نهایت سه امتیاز بازی را از آن خود کنیم. وی ادامه داد: البته کیفیت بازی چندان راضیت بخش نبود و معتقدم که بازیکنان ما می‌توانستند بازی زیباتری به نمایش بگذارند.
* سایپا روزهای سختی در پیش دارد

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به قرار گرفتن تیمش در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال کشورمان بیان داشت: این جایگاه در هفته‌های نخست فریبنده است و ما فریب آن را نمی‌خوریم. سرمربی تیم فوتبال سایپای البرز خاطرنشان کرد: ما تا پایان لیگ راه طولانی و روزهای سخت بسیاری در پیش داریم. تقوی متذکر شد: نشستن بر صدر جدول لیگ برتر اگر چه ارزشمند و با اهمیت است، اما باید بدانیم که حفظ آن به مراتب سخت‌تر خواهد بود و باید تلاش خود را چند برابر کنیم. وی در پایان با تاکید بر اینکه فریب نشست بر صدر جدول لیگ برتر را نمی‌خوریم،‌ اذعان داشت: اکنون انتظارها از سایپا بالا رفته و باید در هفته‌های آینده تلاش خود را افزایش داده تا بتوانیم نتایج لازم برای حفظ صدرنشینی را کسب کنیم.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود