17 اردیبهشت 1391
شماره خبر: 6777

برابر شاهین تدافعی بازی نمی‌کنیم

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

برابر شاهین تدافعی بازی نمی‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال سایپای البرز گفت: تیمش در هفته سی و سوم رقابت‌های لیگ برتر مقابل شاهین بوشهر با ترکیبی تهاجمی به میدان می‌رود.
مجتبی تقوی اظهار داشت: ما این هفته برابر تیمی بازی می‌کنیم که نتیجه مسابقه برای آنها حکم مرگ و زندگی دارد. وی تصریح کرد: شاهین بوشهر در جدول رده‌بندی لیگ برتر وضعیت مناسبی ندارد و باید 2 دیدار باقی مانده خود را با پیروزی پشت سر گذاشته تا بتواند فصل آینده نیز در این رقابت‌ها حضور داشته باشد.
* شاهین از دقیقه یک حمله خواهد کرد
سرمربی سایپا با بیان اینکه نتیجه تساوی نیز برای شاهین در حکم شکست است، تاکید کرد: بنابراین پیش‌بینی می‌کنیم آنها از دقیقه یک تا زمانی که داور سوت پایان را بزند، به سمت دروازه ما حمله خواهند کرد. تقوی افزود: این اقدام شاهینی‌ها نیز طبیعی است و نمی‌توانند سرنوشت خود مبنی بر ماندن و یا نماندن این تیم در لیگ برتر را به اما و اگر‌ها گره بزنند.
* سایپا هم 3 امتیاز بازی را می‌خواهد
وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه تیمش با چه شیوه‌ای به میدان خواهد رفت، گفت: ما نیز به 3 امتیاز این بازی نیاز داریم و می‌خواهیم با پیروزی لیگ برتر را به پایان برسانیم. سرمربی نارنجی‌پوشان کرجی خاطرنشان کرد: بنابراین با شیوه تهاجمی به میدان رفته و تلاش می‌کنیم که بازی را با پیروزی به اتمام برسانیم. تقوی تاکید کرد: مهم‌ترین نقطه قوت تیم ما این است که بازیکنان سایپا با استرس به میدان نخواهند رفت، اما کادر فنی و بازیکنان شاهین بوشهر تحت فشار روحی شدیدی قرار دارند و ما تلاش می‌کنیم از استرس موجود در تیم حریف بیشترین استفاده را ببریم. وی در پایان گفت: اگر بازیکنان سایپا به ویژه جوانانی که طی هفته‌های گذشته به آنها اعتماد کرده‌ایم، توانایی خود را به نمایش گذارند، به طور قطع پیروز میدان خواهیم بود. لازم به توضیح دیدار تیم‌های سایپای البرز و شاهین بوشهر از هفته سی و سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشورمان روز یکشنبه هفدهم اردیبهشت به میزبانی بوشهری‌ها برگزار خواهد شد.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود