20 دی 1390
شماره خبر: 3867

مسابقات اسکی آلپاین در بخش آسارا برگزار می گردد

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

مسابقات اسکی آلپاین در بخش آسارا برگزار می گردد

سپیدرا آنلاین:مسابقات اسکی آلپاین قهرمانی جوانان آسیا با هماهنگی بخشداری آسارا ، فدراسیون اسکی و اداره ورزش و جوانان از تاریخ 3/12 لغایت 5/12 در پیست بین المللی دیزین برگزار می گردد .
به گزارش روابط عمومی بخشداری آسارا ، بخشدار آسارا در چهارمین جلسه هماهنگی برگزاری مسابقات اسکی برف جوانان آسیا بمنظور تعامل و همکاری برای برگزاری مسابقات با توجه به قابلیت های حساس منطقه دیزین ، اعلام آمادگی نمودند . محسن محمدی خاطر نشان کرد : همچنین با توجه به بازدید و تأکید استاندار البرز و مدیرکل ورزش و جوانان از این منطقه ، میزبانی مسابقات را افتخاری برای شهرستان کرج و بخش آسارا می دانیم .
رئیس فدراسیون اسکی ضمن بیان آخرین اقدامات و هماهنگی های انجام شده با شرکت بامپاد ، وزارت ورزش و جوانان و مجموعه هتلهای دیزین از 15 کشور برای حضور در مسابقات خبر داد که کمیته های ذیربط تشکیل و امور در حال پیگیری می باشد . ساوه شمشکی اضافه کرد : هماهنگی بین وزارتخانه های ورزش و راه برای بازگشایی راه شمشک به دیزین انجام شده که آخرین مکاتبه ها و پیگیری ها حکایت از موافقت معاونت راهداری وزارت راه برای بازگشایی این مسیر و تأکید آن به اداره راه شهرستان شمیرانات می باشد .
مصوبه جلسه : مقرر گردید بخشداری با هماهنگی فرماندار شهرستان کرج و مدیرکل ورزش و جوانان نسبت به برگزاری جلسه برای ایجاد هماهنگی دستگاههای دخیل در مسابقات را پیگیری نماید . گفتنی است این جلسه با حضور بخشدار آسارا ، آقای ساوه شمشکی رئیس فدراسیون جمهوری اسلامی ایران ، آقای روشن پور نائب رئیس و آقای سولقانی دبیر فدراسیون در محل بخشداری آسارا برگزار گردید . شایان ذکر است مجموعه پیست بین المللی دیزین یکی از پیست های مطرح خاورمیانه بوده و با ظرفیت 6000 نفر و و در حال حاضر بطور میانگین روزانه بین 3500-1500 نفر از این پیست استفاده می کنند و با امکاناتی شامل 4 تله کابین ، 3 تله سیژ و 7 تله اسکی و همچنین 2هتل با امکانات رفاهی شامل ( زمستان ) میز بیلیارد ، میز پینگ پنگ ، فوتبال دستی و صندلی ماساژور ( تابستان ) زمین فوتبال ، زمین والیبال ، استخر رو باز ، پیست اسب سواری و پیست دوچرخه سواری و همچنین پذیرای 350 نفر میهمان می باشد .

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود