15 مهر 1392
شماره خبر: 107498

حضور تیم ملی نوجوانان در کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

حضور تیم ملی نوجوانان در کرج


تیم ملی نوجوانان ایران اردوی آماده سازی خود را برای حضور در جام جهانی زیر نظر علی دوستی مهر در کرج برگزار می کند.
سرمربی تیم ملی در خصوص برگزاری این اردو گفت:با توجه به شرایط خوب آب و هوایی استان البرز و شرایط زمین ورزشگاه انقلاب تصمیم گرفتیم تمرینات خود را در کرج برگزار کنیم تا بدون هیچ گونه حاشیه ای تیم را برای بازی های جهانی آماده کنیم. وی ادامه داد:ما در گذشته هم به همت هیئت فوتبال در کرج اردو زدیم و از شرایط حال حاضر راضی هستم و امکانات خوبی برای بازیکنان ملی پوش نوجوان ما مهیا است. شایان ذکر است اشاره شود تیم ملی نوجوانان ایران با سرمربی گری علی دوستی مهر خود را برای مسابقات جام جهانی آماده می کند.
مجمع سالیانه هیئت فوتبال البرز آبان برگزار می شود
رئیس هیئت فوتبال استان البرز از برگزاری اولین مجمع سالیانه هیات فوتبال استان البرز در آبانماه امسال خبرداد. محمد محمودی تصریح کرد:دوسال از برگزاری اولین مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال استان البرز می گذرد اما به دلایل مختلف و عدم هماهنگی میان فدراسیون، هیات، استان و اداره کل ورزش البرز نتوانستیم این مجمع را برگزار کنیم با این حال تلاش کرده ایم در دومین سال فعالیت هیئت البرز این مهم را به سرانجام برسانیم و در قالب برگزاری مجمع سالیانه عملکرد و بیلان هیات فوتبال استان را در بخش های مختلف به اعضا گزارش دهیم. محمودی در پایان اضافه کرد: موافقت فدراسیون و اداره کل ورزش استان اخذ شده واین برنامه به طور قطع در نیمه اول آبانماه برگزار خواهد شد.
برد پر گل شهباز در لیگ برتر نونهالان کشور
نماینده البرز در آغازین بازی لیگ برتر نونهالان کشور مقابل وحدت بندر ترکمن با 4 گل به برتری رسید. شهبازی ها در این بازی با ارائه یک نمایش زیبا ودلپذیر بارها روی دروازه حریف خود خطرساز شدند که حاصل آن چهارگل بود. شهباز در گروه دوم مسابقات با تیم های شهدای آق قلا،سایپا مشهد،متین بابل،وحدت بندرترکمن،پدیده ساری هم گروه است.هفته دوم لیگ برتر نونهالان کشور جمعه هفته جاری پیگیری می

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود