8 شهریور 1391
شماره خبر: 10906

چرا قهرمانی از 7 دیدار 3 بازی سایپا را سوت زده است

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

چرا قهرمانی از 7 دیدار 3 بازی سایپا را سوت زده است

سپیدار آنلاین: سرمربی تیم فوتبال سایپای البرز با انتقاد از نحوه قضاوت دیدار تیمش برابر راه‌آهن گفت:‌ نمی‌دانم چرا از هفت مسابقه ما در این فصل سه بازی را محسن قهرمانی سوت زده است.
هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشورمان در ورزشگاه انقلاب این شهرستان با برگزاری دیدار تیم‌های فوتبال سایپا و راه‌آهن آغاز شد. پس از پایان این بازی که با نتیجه یک بر صفر به سود تیم میهمان به پایان رسید، مجتبی تقوی در جمع خبرنگاران حاضر شد و در تحلیل شرایط مسابقه گفت: ما نقاط ضعف و قوت راه‌آهن را می‌شناختیم و برای رسیدن به پیروزی در این بازی برنامه داشتیم. وی تصریح کرد: با توجه به اینکه سه بازی گذشته را با پیروزی به پایان رسانده بودیم، همه تیم تلاش بسیاری برای کسب پیروزی چهارم و حفظ صدرنشینی انجام دادیم که متاسفانه تلاش و زحمات ما نتیجه نداد. سرمربی نارنجی‌پوشان کرجی در پاسخ به این پرسش که چرا پس از ضربه پنالتی تیم راه‌آهن به تصمیم داور اعتراض کرده؟ گفت: یک موضوع همیشه فوتبال ایران را رنج می‌دهد و آنهم تصمیم‌های متضاد و متفاوت داوران است که به صورت هماهنگ و واحد سوت نمی‌‍زنند. تقوی ادامه داد: هفته گذشته در دیدار پرسپولیس و استقلال جواد نکونام در محوطه جریمه خودشان گردن بازیکن پرسپولیس را گرفته و حتی پیراهن وی را پاره می‌کند،‌ اما داور هیچ واکنشی به این صحنه نشان نمی‌دهد. وی افزود: اما در دقیقه 90 یک اتفاق ساده را در محوطه جریمه سایپا پنالتی اعلام کرده و موجب شکست تیم ما می‌شوند. پرسش من این است که چرا تصمیم‌های داوران یکسان نیست. سرمربی تیم فوتبال سایپای البرز بیان داشت: البته من از اینکه در دقایق پایانی به داور اعتراض کردم، ناراحت هستم و دوست نداشتم چنین اتفاقی از سوی من رخ دهد. تقوی افزود: علت این است که مدیریت باشگاه و مجموعه بازیکنان و مربیان سایپای البرز همواره بر حفظ اخلاق،‌ حرمت محیط ورزش و بالاخره رعایت احترام داور تاکید داشته و دارند و به همین دلیل من نباید به تصمیم داور اعتراض می‌کردم. وی یادآور شد: البته سوالاتی دارم از جمله اینکه چرا محسن قهرمانی از هفت بازی سایپا در این فصل سه مسابقه را قضاوت می‌کنند. این در حالی است که ما نسبت به قضاوت ایشان در برابر فولاد اعتراض بسیاری داریم.
* شکست سایپا برابر راه‌آهن عادلانه نبود
تقوی تاکید کرد: نمی‌خواهم برای این باخت بهانه‌ تراشی کرده و مقصر را تیم داوری بدانم،‌ اما به طور قطع شکست در بازی فوق عادلانه نبود. وی ابراز داشت: در اکثر دقایق بازی سایپا توپ و میدان را در اختیار داشت و در آخر هم بر اثر یک ضربه پنالتی بازنده زمین شدیم، من امیدوارم تصمیم داور در اعلام پنالتی صحیح باشد. سرمربی تیم فوتبال سایپای البرز متذکر شد: به عنوان یک مربی که برای فوتبال ایران زحمت کشیده‌ام، به مسئولان می‌گویم که برخی رخدادها در فوتبال ما اسف‌بار است.
* برخی‌ها نمی‌خواهند سایپا صدرنشین باشد
تقوی عنوان کرد: امیدوارم مسئولان برای این مشکلات برنامه‌‌ای داشته و فوتبال ما را نجات دهند. وی در پایان اذعان داشت: برخی نمی‌خواهند سایپا به عنوان یک باشگاه اخلاق‌مدار و حرفه‌ای در اوج بوده و تیم فوتبال این باشگاه در صدر جدول لیگ برتر باشد.





منبع:خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود