18 اردیبهشت 1391
شماره خبر: 6822

مقابل شاهین مستحق پیروزی بودیم

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

مقابل شاهین مستحق پیروزی بودیم

سرمربی تیم فوتبال سایپای البرز با انتقاد از داوری دیدار تیمش برابر شاهین بوشهر، گفت: ما در این بازی مسحق کسب پیروزی بودیم.
مجتبی تقوی درباره دیدار سایپای البرز با شاهین بوشهر از هفته سی و سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشورمان گفت: ما در این دیدار با هدف ارائه بازی جوانمردانه و کسب 3 امتیاز به میدان رفتیم. وی تصریح کرد: در همان ابتدای بازی بر تیم حریف تسلط یافته و توانستیم توپ و میدان را در اختیار خود داشته باشیم.
* گرمای هوا تاثیر زیادی بر بازی سایپا داشت
این مربی فوتبال گفت: تا دقایق پایانی نیمه نخست ما بر بازی و حریف مسلط بودیم، البته در دقایق پایانی نیمه به دلیل گرمای بازیکنان سایپا از نظر بدنی دچار افت شدند و همین امر موجب شد که دقایقی شاهین بر روی دروازه ما موقعیت گل ایجاد کند. تقوی افزود: در نیمه دوم و با تغییراتی که در شیوه بازی خود انجام دادیم، حریف را در زمین خود دچار مشکل کرده و با زدن 2 گل به هدف خود رسیدیم.
* انتقاد سرمربی سایپا از داوری
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که نمی‌خواهد در کار داوری دخالت کند، اظهار داشت: تنها به این جمله اکتفا می‌کنم که نسبت به 2 پنالتی حریف مشکوک هستم.
سرمربی سایپای البرز افزود: در پنج دقیقه پایانی 2 پنالتی از سوی داور به ضرر ما گرفته شد که امیدوارم اشتباه نکرده باشد. تقوی تاکید کرد: بنابراین معتقدم که سایپا تنها باید پیروز این میدان می‌شد و کسب تساوی حق ما نبود. وی در پایان با بیان این که ما برای پیروزی به میدان رفتیم، اظهار داشت: اگر چه سایپای البرز احتیاجی به امتیاز بازی با شاهین نداشت، اما بازی جوانمردانه‌ای ارائه دادیم که این امر مهمترین دستاورد دیدار سایپا با شاهین بود.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود