20 شهریور 1391
شماره خبر: 11368

راهیابی ایزدیار به فینال مسابقات شنای پارالمپیک

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

راهیابی ایزدیار به فینال مسابقات شنای پارالمپیک

سپیدار آنلاین: شاهین ایزدیار به فینال مسابقات شنای پارا المپیک در ماده 100 متر قورباغه صعود کرد.
شاهین ایزد یار شناگر پارالمپیکی البرزی در مرحله مقدماتی شنای 100 متر قورباغه در کلاس SB9 با زمان یک دقیقه و 12 ثانیه و 23 صدم ثانیه در جایگاه دوم قرار گرفت و توانست در فینال 100 متر را در مدت زمان یک دقیقه و 12 ثانیه و 47 صدم ثانیه شنا کند و در جایگاه هشتم قرار گیرد. شناگری از روسیه نشان طلای این ماده را از آن خود کرد.
البرز میزبان آزمون کشوری فدراسیون تکواندو
آزمون کشوری دوره 210 فدراسیون تکواندو در رده کمربند دان 3و4 به میزبانی استان البرز برگزار شد .
این آزمون با حضور 221 تکواندو کار از سراسر کشور در محل خانه تکواندو برگزار شد، که در پایان نتایج ذیل حاصل شد:
آزمون پوم 2به پوم 3 : تعداد شرکت کنندگان 24نفر تعداد قبولین : 20نفر
آزمون پوم3به پوم 4: تعداد شرکت کنندگان 139نفر تعداد قبولین : 93نفر
آزمون دان 2به 3 : تعداد شرکت کنندگان 3نفر تعداد قبولین : 3نفر
آزمون دان 3به 4 : تعداد شرکت کنندگان 55نفر تعداد قبولین : 39نفر
ید سعید مهیمن به عنوان رئیس کمیته آزمون و ناظر فدراسیون و حسین خاکی فیروز و داود صالحی نیز مسئولیت برگزاری آزمون را برعهده داشتند.
قهرمانی بانوی ساوجبلاغی در لیگ برتر تنیس روی میز کشور
بانوی ساوجبلاغی قهرمان لیگ برتر تنیس روی میز کشور شد.
این مسابقات با حضور 70 شرکت کننده انجام شد که فاطمه جمالی فر از ساوجبلاغ در قالب تیم منتخب استان البرز توانست با پشت سر گذاشتن حریفان خود و با کسب 15 برد پیاپی بدون باخت، مقتدرانه مقام قهرمانی رقابتها را از آن خود کند.مسابقات لیگ برتر پینگ پنگ کشور (انتخابی تیم ملی) در استان کردستان شهر سنندج در رده سنی نوجوانان برگزار شد .
برتری تیم والیبال نوجوانان دختر البرز برابر گلستان
تیم والیبال نوجوانان دختر البرز در اولین بازی خود از سری مسابقات قهرمانی کشور مقابل گلستان صف آرایی کرد و پیروز میدان شد. تیم والیبال نوجوانان دختر استان البرز در ست اول 25 بر 16 پیروز میدان شد ، در ست دوم 16 بر 25 بازی را واگذار کرد، در ست سوم 25 بر23 و در ست چهارم 25 بر22 و در نهایت با نتیجه 3 بر1 در چهار ست پیروزی را از آن خود کرد. تیم منتخب نوجوانان دختر البرز امروز ساعت 17 به مصاف خوزستان خواهد رفت.
تیم والیبال نشسته ایران نایب ‌قهرمان شد
تیم ملی والیبال نشسته ایران با شکست مقابل بوسنی مدال نقره رقابت‌های پارالمپیک 2012 لندن را از آن خود کرد. تیم ملی والیبال نشسته ایران با همراهی رضا پیدایش تنها نماینده استان البرز در این رقابتها در حالی که در بازی مرحله مقدماتی ، بوسنی را شکست داده بود، در گیم نخست فینال بازی های والیبال نشسته پارا المپیک بسیار خوب کار کرد و موفق شد با حساب 25 بر 19 حریف قدرتمند خود را شکست دهد، اما در گیم دوم با نتیجه 25 بر 21 مغلوب تیم بوسنی شد، در گیم سوم نیز تیم بوسنی با حساب 25 بر 22 از ایران پیشی گرفت تا بازی به گیم چهارم کشیده شود.
در نهایت در گیم چهارم تیم ایران با نتیجه 25 بر 15 بازی را به بوسنی واگذار کرد و به عنوان نایب قهرمانی این دوره از رقابتها رضایت داد.
برگزاری دوره آموزشی روانشناسی ورزشی در استان البرز
دوره آموزشی روانشناسی ورزشی در استان البرز برگزار شد. کمیته آموزش هیات پزشکی ورزشی استان البرز یک دوره آموزشی روانشناسی ورزشی برگزار خواهد کرد. این دوره که ویژه مربیان و ورزشکاران خواهد بود در تاریخ هفتم مهرماه در محل هیات پزشکی تشکیل خواهد شد. علاقمندان به شرکت در این دوره می توانند جهت نام نویسی به دبیرخانه هیات پزشکی ورزشی استان البرز مراجعه کرده و یا با تلفن 32818585 تماس حاصل کنند.
برگزاری دوره آموزشی آشنایی با مضرات دوپینگ در البرز
دوره آموزشی آشنایی با مضرات دوپینگ در استان البرز برگزارشد. در این دوره یک روزه که در تاریخ شانزدهم شهریور ماه برگزار شد به سرفصل های آشنایی با فهرست ممنوعه 2012 - عوارض داروها و مواد نیروزا - آشنایی با مکمل‌های مجاز در ورزش پرداخته شد. مربیان و ورزشکاران تحت نظر اساتید برجسته آقای دکتر طباطبایی و خانم دکتر گلشن راز آموزش های لازم را در این حوزه دریافت کردند.
برگزاری کلاس استاژ پیشرفته در ساوجبلاغ
کمیته ایروبیک و آمادگی جسمانی شهرستان ساوجبلاغ در جهت بالا بردن سطح علمی و فنی مربیان سطح شهرستان یکدوره کلاس استاژ (باز آموزی) استپ پیشرفته را در سالن ورزشی بعثت با حضور 14 مربی کارت دار شهرستان برگزار کرد.



منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود