20 شهریور 1391
شماره خبر: 11394

تنها 2 نقص از نواقص ورزشگاه انقلاب باقی مانده است

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

تنها 2 نقص از نواقص ورزشگاه انقلاب باقی مانده است

سپیدار آنلاین: رئیس هیئت فوتبال استان البرز گفت: ماموران AFC اعلام کردند که تنها دو نقص از مجموعه نواقص ورزشگاه انقلاب کرج باقی مانده است.
محمد محمودی اظهار داشت: طی روزهای اخیر ماموران کنفدراسیون فوتبال آسیا در پی نظارت‌هایی که بر امکانات فوتبال و باشگاه‌های حرفه‌ای کشورهای عضو این کنفدراسیون دارند، به ایران آمده و از مجموعه ورزشی انقلاب کرج نیز بازدید کردند. وی تصریح کرد: در این بازدید نواقصی که از گذشته مطرح بود و طی ماه‌های اخیر برای رفع آنها اقدامات لازم انجام شد، از سوی ماموران AFC مورد بررسی قرار گرفت. رئیس هیئت فوتبال استان البرز افزود: ماموران فوق رفع نواقصی چون جایگاه تماشاگران، محل‌های عبور و مرور تیم‌‌های میزبان و میهمان و تماشاگران، اتاق کنفرانس و مصاحبه خبرنگاران، اتاق ویژه خبرنگاران و بالاخره محل تصویربرداران را تایید کردند. محمودی متذکر شد: در حال حاضر تنها دو موضوع به عنوان نقص ورزشگاه انقلاب کرج مطرح شد که برای برطرف شدن آنها نیز مسئولان ورزشگاه در تلاش هستند. این مسئول ادامه داد: این نواقص مربوط به نور ورزشگاه و همچنین دوربین‌های مداربسته است که با تامین امکانات در تلاش هستیم تا طی مدت کوتاهی به طور کامل نواقص ورزشگاه فوق را برطرف کنیم.
رئیس هیئت فوتبال استان البرز با بیان اینکه در حال حاضر چندین گروه از جمله باشگاه سایپای البرز، مسئولان ورزشگاه انقلاب کرج و بالاخره اداره کل ورزش و جوانان استان البرز برای رفع مشکلات فوق در حال کار هستند، اذعان داشت: امیدواریم به زودی این دو مورد نیز رفع و ورزشگاه انقلاب کرج موفق به کسب گواهینامه استاندارد از کنفدراسیون فوتبال آسیا شود.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود