23 آذر 1390
شماره خبر: 2906

انجام 95 درصد اصلاح ورزشگاه انقلاب کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

انجام 95 درصد اصلاح ورزشگاه انقلاب کرج

مدیر هیئت فوتبال استان البرز اعلام کرد: عملیات اصلاح و بهسازی ورزشگاه انقلاب کرج بیش از 95 درصد به اتمام رسیده و تنها یک اشکال باقی مانده است.
کنفدراسیون فوتبال آسیا چندی پیش دو سهمیه تیم‌های فوتبال کشورمان برای حضور در مسابقات آسیایی را کاهش داد. یکی از دلایل این تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا، وجود اشکالاتی در برخی از ورزشگاه‌های کشورمان از جمله استادیوم انقلاب کرج محل برگزاری دیدارهای سایپای البرز بود. پس از حضور ماموران و کارشناسان AFC طرح اصلاح و بهسازی این ورزشگاه عملیاتی شد، اما عملیات بهسازی تا وقت مقرر به اتمام نرسید و موجب شد که نمره منفی در کارنامه فوتبال ایران لحاظ شود.
*جایگاه اختصاصی برای خبرنگاران در ورزشگاه انقلاب کرج
درباره آخرین اقدامات انجام شده در ورزشگاه انقلاب کرج، رئیس هیئت فوتبال استان البرز گفت: خوشبختانه تمام اشکالات از جمله جایگاه خبرنگاران برطرف شده و یک جایگاه ویژه در ورزشگاه انقلاب برای اصحاب رسانه و گزارشگران و فیلمبرداران صدا و سیما به صورت مجزا و مستقل در نظر گرفته شده است. محمد محمودی افزود: همچنین با تامین اعتبارات لازم، بالابر انسانی (آسانسور) نیز خریداری شده و از این پس خبرنگاران با استفاده از این وسیله به صورت مستقل در جایگاه خود مستقر خواهند شد. وی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه برای جداسازی عبور و مرور تیم‌ها از تماشاگران چه تمهیداتی اندیشیده شده است؟ گفت: طرح لازم تهیه شده و برای اخذ دستورات لازم به مراکز مسئول ارجاع داده شده است. رئیس هیئت فوتبال استان البرز ادامه داد: در صورت تایید نهایی این طرح، ورود و خروج تیم‌ها، مسئولان و کادر داوری از ضلع جنوبی ورزشگاه انقلاب انجام خواهد شد.
*تنها مشکل نور باقی مانده است
محمودی خاطرنشان کرد: سرویس‌های بهداشتی ورزشگاه فوق نیز اصلاح شده و در حال حاضر تنها مشکل نور ورزشگاه باقی مانده است. وی متذکر شد: برای اصلاح این مشکل نیز ماموران و کارشناسان اداره تجهیز اماکن ورزشی چندین بار از ورزشگاه بازدید کرده و در تلاش برای تقویت و یا حتی تعویض سیستم نور هستند. محمودی در پایان تاکید کرد: با رفع این مشکل طی روزهای آینده، ورزشگاه انقلاب کرج به استانداردهای AFC دست خواهد یافت.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود