26 شهریور 1391
شماره خبر: 11656

کاراته کارهای البرزی برای شرکت در رقابت های لیگ کشوری آماده شده اند

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

کاراته کارهای البرزی برای شرکت در رقابت های لیگ کشوری آماده شده اند

سپیدار آنلاین: رییس هیات کاراته استان البرز گفت: 28 کاراته کا این استان مدت سه ماه است که در سالن ورزشی بعثت کرج در اردوی آمادگی برای شرکت در رقابت های لیگ بسر می برند.
محمد اکرمی افزود: این کاراته کاهای البرزی که نیمی تیم آینده سازان و نیمی جوانه ها را تشکیل می دهند برنامه های آموزشی و تمرینات خود را در بخش کومیته مهدی احمدی و مهدی جعفری به عنوان مربی و در قسمت کاتا عبدالحسین پایدار به عنوان مربی هدایت می کنند.
وی اضافه کرد: این دوره از رقابت های لیگ در گروه سنی آینده سازان 16 تا 17 سال و رده سنی جوانه ها 11 تا 13 سال با شرکت کاراته کاهای استانهای مختلف از نیمه دوم مهرماه سال جاری برگزار می شود. وی بیان داشت : انتظار است با توجه به آمادگی خوب ورزشکاران کاراته استان البرز بتوانند در این دوره از مسابقات لیگ رتبه خوبی را نصیب استان کنند. وی یادآورشد: در دوره قبلی این رقابتها تیم کاراته استان البرز در گروه سنی نوجوانان به ترتیب در سال گذشته و سال 89 رتبه سوم و دوم کشور را به خود اختصاص دادند. به گفته وی، اکنون استان البرز دارای بیش از 10 هزار کاراته کا، 68 داور و 350 مربی ساماندهی شده که 60 درصد آنان را آقایان و مابقی بانوان تشکیل می دهند.




منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود