20 فروردین 1393
شماره خبر: 119330

حل مشکلات ورزش البرز نیازمند همدلی مسئولان است

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

حل مشکلات ورزش البرز نیازمند همدلی مسئولان است


مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز گفت: حل مشکلات ورزش و جوانان البرز نیازمند همکاری و همدلی تمام مسئولان و دست اندرکاران استان است.
رضا گل محمدی مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز از وضعیت حال حاضر ورزش استان البرز گفت و بیان کرد: وززش البرز پتانسیل بالایی دارد در حال حاضر شرایط ورزش البرز رو به پیشرفت است و باید این روند ادامه داشته باشد. وی ادامه داد:حل مشکلات ورزش و جوانان البرز نیازمند همکاری و همدلی تمام مسئولان و دست اندرکاران استان است و باید تلاش کنیم تا با برنامه ریزی و همکاری یکدیگر مشکلات را برطرف کرده و کار را به پیش ببریم.
پروژه های ورزشی
رضا گل محمدی در ادامه به پروژه های نیمه کاره استان شاره کرد و گفت: قصد داریم در سال جاری هفت تا 10 پروژه ورزشی را در سطح استان افتتاح کنیم که انتظار داریم با مساعدت دستگاههای متولی هر چه سریعتر تکلیف طرح های نیمه کاره ورزشی استان نیز مشخص شود. یکی از اولویت های ما سالن 6 هزار نفری است که این پروژه 23 میلیارد هزینه می برد که باید 2 سال برای افتتاح این سالن زمان داده شود که با افتتاح این سالن البرز می تواند میزبانی مسابقات مهم کشوری و بین المللی شود. گل محمدی در ادامه ورزشگاه شریعتی اشاره کرد و گفت: متاسفانه در سال های گذشته برای بازسازی این مجموعه تاریخ هایی را اعلام کردند که عملی نشد ولی این قول را می دهم در اردیبهشت ماه کار بازسازی ورزشگاه شریعتی آغاز شود تا هر چه زودتر به بهره برداری برسد.
تعامل با هیئت های ورزشی
رضا گل محمدی در خصوص هیئت های ورزشی اظهار داشت:باید تعامل خوبی بین هیئت های ورزشی و اداره کل ورزش و جوانان برقرار باشد من پس از مراسم تودیع معارفه جلسه ای را با اعضای هیئت های ورزشی برگزار کردم و در آن جلسه خواستم دست در دست هم دهیم و کمک کنیم ورزش استان را جلو ببریم و از آنها خواستم خیلی شفاف و قانون مند حرکت کنند مسائل مالی خیلی شفاف باشد و از کانال هیئت و البته قانونی حرکت شود تا شرایط به خوبی پیش برود. مدیر کل ورزش و جوانان اظهار داشت: ما برای جبران عقب ماندگی بخشی از اعتبارات باید از مشارکت های مردمی استفاده کنیم. یکی از برنامه های مهم ما درسال 93 این است به طور مثال ما اگر دو میلیارد برای بخش داریم و اگر بخش خصوصی را درگیر کنیم بخشی از عقب ماندگی ما برطرف می شود.
به وزیر تحمیل نشده

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود