27 خرداد 1393
شماره خبر: 124166

وقتی عموهای فیتیله‌ای جای ورزشکاران را می‌گیرد

سپیدار‌آنلاین: گروه ورزشی

وقتی عموهای فیتیله‌ای جای ورزشکاران را می‌گیرد


درحالی که این روزها اهالی ورزش به دلایل مختلف از حضور در سالن انقلاب محروم هستند این سالن بزرگ شهر در اختیار جشن ها و مراسم های غیر ضروری قرار دارد.
درحالی که این روزها اهالی ورزش به دلیل مهیا نبودن بستر لازم از حضور در سالن انقلاب و برگزاری مسابقات محرومند این سالن در اختیار افراد مختلف برای برگزاری برنامه هایی مانند عموهای فیتیله ای و پورنگ و برنامه های غیر ضروری قرار می گیرد. این اقدام ناصحیح و صرفا مادی در حالی رخ می دهد که این سالن باید در اختیار ورزشکاران استان قرار گیرد.
رضا گل محمدی مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز در خصوص این موضوع گفت:با توجه به این که کرج با محدودیت سالن مواجه است و سالنی بزرگی برای برگزاری جشن ها و مراسم های غیر ورزشی وجود ندارد با تعاملی که میان ما و استانداری و اداره کل ارشاد انجام شده بعضی از مراسم ها و جشن ها در این سالن برگزار می شود. وی ادامه داد: باید تعامل میان ما و دیگر نهاد ها و سازمان ها برقرار باشد تا همه از امکانات استان استفاده کنند. گل محمدی ادامه داد:سعی ما این است که برگزاری این گونه مراسم ها در سالن انقلاب به ورزش استان ضرر نرساند و در ساعت هایی این مراسم ها برگزار می شود که سالن تعطیل است.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود